شناسهٔ خبر: 25119396 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تنیسورهای قزوینی پارسال 23 نشان کشوری کسب کردند

به گزارش ایرنا، داوود محمدی شنبه شب در آیین تجلیل از مدال آوران هیات تنیس روی میز استان قزوین در سال 96، افزود: از این تعداد نشان کسب شده 15 مورد توسط

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، داوود محمدی شنبه شب در آیین تجلیل از مدال آوران هیات تنیس روی میز استان قزوین در سال 96، افزود: از این تعداد نشان کسب شده 15 مورد توسط ورزشکاران مرد و هشت مورد نیز توسط ورزشکاران زن به دست آمد.
وی ادامه داد: استان قزوین ظرفیت های بسیار زیادی در زمینه های مختلف به ویژه در ورزش دارد و حمایت های جدی مسئولان موجب شکوفایی استعدادهای ورزشی استان خواهد شد.
در ادامه این آیین، حمیدرضا طاهرخانی، سینا حکیما، مهیار بهنام نژاد، ایلیا جهانفر، محمدرضا حسین پور و یاسین اصفهانی مدال آوران این رشته در رده های سنی نونهالان تا بزرگسالان و قاسم غیاثوند، حجت الله امینی و ابوالفضل حمزه ای مدال آوران پیشکسوت این رشته و مجید آرازخانی داور برتر و رکورددار داوری این رشته در سطح کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این مراسم همچنین از فاطمه صفری،شکیبا حسینقلی،فاطمه جلیلوند،سارینا خلیلی و ثمین برگشایی بانوان مدال آور این رشته در جشنواره تیمی خردسالان کشور و مسابقات اردوی تیم ملی هوپس کشور تجلیل شد.
در این مراسم عباس علائی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان قزوین و جمعی از پیشکسوتان تنیس روی میز استان قزوین حضور داشتند.
6101*3013
انتهای پیام

نظر شما