شناسهٔ خبر: 25119171 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زمینه اعزام ‌کاروان های خانوادگی به کربلا فراهم می شود

بوشهر-ایرنا-معاون امنیتی وزیر کشور‌ گفت: اعزام زائران به صورت کاروانی یا شبه کاروانی یا کاروان خانوادگی می‌تواند درحل مشکلات بویژه در اعزام و صدور روادید نیز موثر واقع شودکه این مهم انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسین ذوالفقاری روز شنبه در ستاد اربعین حسینی استان بوشهرافزود:با این حال حذف روادید بین ایران و عراق در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی از برنامه‌های مهم ستاد اربعین حسینی است که بطور جد پیگیر آن هستیم.
وی ادامه داد: تحقق این امر می تواند در کاهش هزینه‌‌ها و حل مشکلات جانبی تاثیر فراوانی ایجاد کند.
وی گفت: مردم ایران اسلامی با شور وصف ناپذیری در مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی حضور می‌یابند که جوهره اصلی این حرکت خودجوش عشق به امامت و ولایت در بین آنهاست.
ذوالفقاری با بیان اینکه هر سال مشکلات اعزام زائران به مراسم اربعین روند کاهشی دارد گفت: اسکان، تغذیه، پارک خودروها و بهبود کیفی خدمات برای زائران در مراسم اربعین حسینی هر سال نسبت به سال گذشته بهتر می‌شود.
وی گفت: ایجاد شک و شبهه و رواج خرافه‌پرستی‌ از برنامه‌های دشمنان و بویژه صهیونیست‌ها و وهابی‌ها در مراسم اربعین است که باید بطور جدی با این نوع عقاید هدف دشمنان مقابله کرد.
ذوالفقاری با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها در همایش اربعین حسینی تصریح کرد: زیرساخت‌های داخلی و کشور عراق نیز باید با هدف رفاه بیشتر زائران حسینی توسعه پیدا کند.
7212/ 6045

نظر شما