شناسهٔ خبر: 25119116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد:

خانواده‌های شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: صاحبان اصلی این انقلاب مادران، پدران و خانواده‌های شهدا هستند و دیدار با آنها سبب پالایش روح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز (شنبه) به مناسبت اعیاد شعبانیه از تعدادی از خانواده‌های شهدای شهرستان بویراحمد سرکشی کرد.

«محمود باقری» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در این دیدارها امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار داشت: اگر رشادت‌های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس نبود، امروز شاهد ناامنی‌های زیادی‌ در کشور بودیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران مدیون خون شهدا هستند، افزود: مسئولان وظیفه دارند یاد شهدا را همیشه زنده نگه داشته و در راه خدمت به مردم به‌ویژه خانواده‌های شهدا، از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدا برای حفظ و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از بهترین سرمایه خود گذشتند و امروز ما باید قدردان دلاورمردی‌های آنها باشیم.

باقری به جنایت‌های گروه‌های تکفیری در سوریه و عراق اشاره داشت و عنوان کرد: دلیرمردی و مقاومت شهدا اجازه نداد که هیچ بیگانه‌ای به کشور ما دست درازی کند.

باقری گفت: صاحبان اصلی این انقلاب مادران، پدران و خانواده‌های شهدا هستند و دیدار با آنها سبب پالایش روح می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما