شناسهٔ خبر: 25118763 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

واحدهای مسکونی مشمول مقاوم سازی بنیاد مسکن خاتم افتتاح شد

رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان خاتم در حاشیه آیین افتتاح این واحدهای مسکونی در گفتگو با ایرنا افزود: این واحدها که از تسهیلات بلاعوض تکمیلی واحدهای نیمه تمام

صاحب‌خبر - رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان خاتم در حاشیه آیین افتتاح این واحدهای مسکونی در گفتگو با ایرنا افزود: این واحدها که از تسهیلات بلاعوض تکمیلی واحدهای نیمه تمام روستایی ، تسهیلات طرح ویژه و همچنین تسهیلات مقاوم سازی و بازسازی استفاده کردند به بهره برداری رسید.
محمدرضا دهقان با اشاره به اینکه این واحدها در راستای مقاوم سازی و بازسازی خانه های روستایی ارائه شده است،خاطرنشان کرد: این تسهیلات روستایی در سال جاری نیز جهت احداث واحدهای مقاوم سازی افزایش یافته است.
وی اظهار داشت: از مهمترین و حساسترین فعالیت عمرانی که با جدیت پی گیری می‌شود، اجرای طرح بهسازی یا ترویج ساخت و سازهای مقاوم روستایی بوده است که خوشبختانه شهرستان خاتم نیز در اجرای این طرح و اخذ تسهیلات در استان رتبه اول را کسب کرده است.
دهقان اضافه کرد: اکثر اماکن روستایی قدیمی، فرسوده هستند که در راستای مقاوم سازی در برابر سوانح آسیب پذیر و در راستای ترویج فرهنگ مقاوم سازی، ارتقای کیفیت ساخت و سازها برابر مقررات ملی ساختمان و بهبود بافت های فرسوده این نهاد با ارائه تسهیلات آنها را یاری می کند.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/ 6197
انتهای پیام

نظر شما