شناسهٔ خبر: 25118639 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

350 تیم گشت محله محور در درمیان فعال است

بیرجند - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: 350 تیم گشت بسیجی محله محور در راستای خدمت و امنیت بیشتر در محلات این شهرستان فعال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سرگرد محمد فاطمی نسب روز شنبه در جمع بسیجیان شهرستان درمیان افزود: گشت‌ های محله محور از برنامه‌های ابلاغی سال 1396 در راستای خدمات رسانی به مردم است.
وی عنوان کرد: با تاکیدات مقام معظم رهبری برای امنیت بیشتر مرزهای شرقی کشور از سال گذشته قرارگاه شهید ناصری فعالیت های محرومیت زدایی و امنیتی خود را در درمیان آغاز کرده که به برکت حضور نیروهای مرزبانی و قرارگاه شهید ناصری مرزهای شهرستان از امنیت کامل برخوردار است.
وی گفت: براساس بیانات مقام معظم رهبری همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند و در جهت اهداف آن تلاش می کنند، پاسدار هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان افزود: پاسداران کسانی هستند که لباس سبز سپاه را می پوشند و در قالب ماموریت های تعریف شده از انقلاب پاسداری می کنند، در مجموع تمامی افراد حزب الهی پاسدار انقلاب اسلامی هستند.
وی لباس سبز سپاه را میراث شهدای عزیز دانست و گفت: اگر مدعی پاسداری از انقلاب اسلام هستیم باید مانند شیهد بصیری پورها در هر کجا که لازم شود جان خود را فدای انقلاب و اسلام کنیم.
فاطمی نسب بیان کرد: انقلاب اسلامی از ابتکارات و خلاقیت های و تدبیر حکیمانه امام راحل بود و وظیفه دفاع از دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی برعهده این نهاد مقدس گذاشته شده است.
وی گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران در 40 سال گذشته فراز و نشیب های مختلفی را پشت سر گذاشته که در همه آنها سپاه پاسداران خوش درخشیده و کارنامه موفقی از خود بر جا گذاشته است.
وی افزود: حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی جزو با شناخت اهداف و مبانی آن امکان پذیر نیست و وحدت و بصیرت ملت ایران توطئه های دشمنان را در هر زمانی خنثی می کند.
فاطمی نسب اظهار کرد: امروز اقتدار و توان کشور ما به حدی رسیده که دشمنان شب و روز به دنبال تضعیف جامعه و تغییر در افکار ملت هستند که برای مقابله با این ترفندها لازم است، همه هوشیار باشند.
وی گفت: متاسفانه برخی به دنبال این هستند که بین نیروهای نظامی و انتظامی دو قطبی ایجاد کنند اما همه نیروهای مسلح چه ارتش، نیروی انتظامی و سپاه در راستای پاسداری از اهداف انقلاب اسلامی تلاش می کنند و تنها رنگ لباس آنان فرق می کند و همه یک لشکر الهی هستند.
وی انجام اقدامات محرومیت زدایی، اجرای پروژه های عام المنفعه، پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی، برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی، برگزاری اردوهای جهادی، یادواره شهدا، نشست های فرهنگی، اعزام راهیان نور، اجرای طرح های محله پاک، رزمایش های نظامی، برگزاری حلقه های صالحین و ارائه خدمات بهداشتی رایگان را بخشی از فعالیت های محرومیت زدایی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ذکر کرد.
شهرستان درمیان دارای 57 هزار نفر جمعیت است و با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
7556*3028

نظر شما