شناسهٔ خبر: 25118611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرٌبحث‌ترین اخبار شنبه (1 اردیبهشت ماه) خبرگزاری فارس

ظریف: در صورت لغو برجام فعالیت‌های هسته‌ای خود را با سرعت بیشتر از سر می‌گیریم، یوروی ۲ نرخی جایگزین دلار شد، چرا «مدنی» راه «خاوری» را در پیش گرفت، در اروپا از درخشش استقلال در آسیا حرف می زنند نه از قهرمانی پرسپولیس و مدیران دولتی روزه سکوت گرفته‌اند به ترتیب پربحث ترین اخبار دیروز خبرگزاری فارس بودند.

صاحب‌خبر -

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس شنبه( 1 اردیبهشت ماه) در زیر ببینید

ظریف: در صورت لغو برجام فعالیت‌های هسته‌ای خود را با سرعت بیشتر از سر می‌گیریم

وزیر خارجه ایران می‌گوید در صورتی که رئیس‌جمهور آمریکا این کشور را از برجام خارج کند ایران فعالیت‌های هسته‌ای خود را با سرعت بیشتر آغاز می‌کند.

عمر کوتاه ارز تک نرخی/ یوروی ۲ نرخی جایگزین دلار شد

دولت و بانک مرکزی تا مدتی پیش به دنبال تک نرخی کردن ارز با دلار 4200 تومانی بودند اما با توجه به تغییر ارز مبنا و گزارشگری از دلار به یورو و معامله یورو به قیمت 6750 تومان در بازار، در عمل ارز مجدداً دو نرخی شد.

نفوذ دوتابعیتی‌ها و گریختن یک متهم امنیتی دیگر/ چرا «مدنی» راه «خاوری» را در پیش گرفت

خروج معاون سابق سازمان محیط زیست از کشور و انتشار خبر استعفایش بدون حضور در کشور و دقیقا در زمانی که اتهامات فراوانی متوجه وی بود، حرف و حدیث‌های بسیاری را در فضای رسانه‌ای بوجود آورد تا بار دیگر خطر نفوذ و اعتماد به دو یا چند تابعیتی‌ها در اذهان متبلور شود.

شفر:در اروپا از درخشش استقلال در آسیا حرف می زنند نه از قهرمانی پرسپولیس/جلسه من و کی‌روش مثبت بود/ من باشم ابراهیمی و غفوری باید بمانند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: چیزی که وجود دارد این است که در رسانه‌های اروپایی هیچکس از قهرمانی پرسپولیس در ایران صحبت نمی‌کند بلکه از موفقیت استقلال در آسیا حرف می‌زنند.

مدیران دولتی روزه سکوت گرفته‌اند/ طی ۴ سال گذشته با ماشین‌های مسلح ارز را به بانک مرکزی منتقل می‌کردیم

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه هیچ دستگاه نظارتی حق ندارد در مدیریت دخالت کند، گفت: دستگاه نظارتی حق ورود به کار اجرایی را ندارد، البته اگر نظری دارد می‌تواند اعلام کند، اما مدیر اجرایی باید کار خود را انجام دهد.

          برای دیدن این اخبار روی عناوین آن کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

نظر شما