شناسهٔ خبر: 25118579 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

نامه گل‌علی بابایی و حسین بهزاد به رئیس سازمان اوج

از همین مجال بهره می بریم و مراتب سپاس خالصانه خود را به تمامی دست اندرکاران امر خطیر آفرینش مجموعه تلویزیونی دلربای «پایتخت - ۵» تقدیم می کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

، در پی پخش مجموعه تلویزیونی محبوب «پایتخت – ۵» از سیمای جمهوری اسلامی ایران و استقبال گسترده ی اقشار گوناگون جامعه از این سریال، گل علی بابایی و حسین بهزاد؛

دو تن از پژوهش گران و نویسندگان صاحب سبکِ عرصه ادبیات مستند دفاع مقّدس خطاب به مسؤول سازمان هنری – رسانه ای اوج نامه ای نوشته اند که متن آن، بدین شرح است:

ریاست ارجمند سازمان هنری - رسانه ای اوج

جناب آقای احسان محمّدحسنی (دام عزّه).

با سلام و شادباش خجسته ایّام و لیالی ماه شعبان المعظّم. خدا را سپاس که نمردیم و پس از گذشت چهار دهه از بهمن ۵۷ یک مجموعه تلویزیونی را در ایّام تعطیلات نوروزی از جعبه ی جادو زیارت کردیم که بی تعارف، رگِ قلب یکایک مردمان این دیار- از شهری و روستایی گرفته تا انقلابی و غیر انقلابی! به مدّت هجده شبانه روز (با احتساب بازپخش روزانه) را به دست گرفت و ثابت کرد که اگر کار به دست کاردان سپرده شود؛ با همین بضاعت اندکِ امکانات فنّی و لجستیکی موجود در این کشور، می توان در نهایت زیبایی، محوری ترین دغدغه های راهبردی انقلاب مظلوم حضرت روح الله را، در قاب جمع و جور تلویزیون وطنی، کادوپیچ شده به هشتاد میلیون سکنه ی سرزمینی که در هسته ی مرکزی آتشفشانِ تحریم های فلج کننده اصحاب توحّش تکنولوژیک مغرب زمین می سوزند و می سازند، چون جرعه آبی خنک و گوارا، عیدانه داد.

از همین مجال بهره می بریم و مراتب سپاس خالصانه خود را به تمامی دست اندرکاران امر خطیر آفرینش مجموعه تلویزیونی دلربای «پایتخت - ۵» - به ویژه کارگردان فرهیخته جناب آقای سیروس مقدّم، تمامیت کادر تهیّه و تولید، جمیع بازیگران هنرمند و دست اندرکاران مراحل پسا تولید آن - تقدیم می کنیم. امید که به زودی زود، ششمین سری پایتخت را نیز، به تماشا بنشینیم. آفرین بر اوج شما و پایتخت - ۵ شما.

با تجدید مراتب ارادت

برادران شما

گل علی بابایی -  حسین بهزاد

 

نظر شما