شناسهٔ خبر: 25118559 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برنامه‌های رواق حضرت خدیجه(س) حرم حضرت معصومه(س) در فصل بهار

گروه فرهنگی ــ برنامه‌های ثابت فرهنگی رواق حضرت خدیجه(س) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) ویژه بانوان زائر و مجاور حرم مطهر در فصل بهار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از قم؛ به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه (س)، سرفصل‌های موضوعی محافل معارفی و نشست‌های بیان احکام رواق حضرت خدیجه (س) در فصل بهار برای بانوان زائر و مجاور حرم مطهر اعلام شد.
شنبه ها در نوبت صبح سخنرانی با محوریت فضایل ماه شعبان توسط ایزدی از اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران و در نوبت عصر نیز محفل بیان احکام با محوریت بیان احکام بانوان و سایر مباحث احکامی برگزار می‌شود.
یکشنبه ها در نوبت صبح، بهشتی از اساتید برجسته جامعه‌الزهرا(س) در محفل بیان احکام محرمیت برای بانوان سخنرانی می‌کند و در نوبت عصر نیز حلقه معرفتی «مهدویت» با حضور خراسانی از کارشناسان دینی حرم مطهر برای زائران و مجاوران در رواق حضرت خدیجه (س) برگزار می‌شود.روزهای دوشنبه نیز، وفادار از اساتید حوزه علمیه خواهران در نوبت صبح احکام شرعی را برای بانوان تبیین میکند و بدون فاصله بعد از اتمام محفل بیان احکام، محفل معارفی «اسرار عبادت و تأثیر ولایت در عبادت» با حضور قاسمی از کارشناسان مسائل دینی بانوان برای حاضران در رواق برگزار می‌شود.
محفل معارفی «امام‌شناسی و ضرورت‌های نیاز به امام» نیز از دیگر محافلی است که در نوبت عصر دوشنبه برای بانوان در رواق حضرت خدیجه (س) برنامه‌ریزی شده است. سه‌شنبه‌ها در نوبت صبح دریاباری از سخنرانان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) «جایگاه شادی و نشاط در دین» را برای بانوان حاضر در رواق حضرت خدیجه (س) تبیین کرده همچنین محفل معارفی طب اسلامی با حضور یکی از کارشناسان برجسته این حوزه و محفل معارفی «شکر کلید بندگی» نیز با حضور مؤمنی حبیب‌آبادی از اساتید برجسته جامعه‌الزهرا (س) دوشنبه‌ها در نوبت عصر برای بانوان برگزار می‌شود.
در روزهای چهارشنبه، خدایی از اساتید حوزه علمیه خواهران در محفل معارفی «مهارت‌های سالم زیستن» و حیدری مجد از سخنرانان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در حلقه معرفتی «بیان معارف نهج‌البلاغه» برای بانوان سخنرانی می کنند.
پنجشنبه‌ها نیز محفل «حکمت‌خوانی نهج‌البلاغه» در نوبت صبح و محفل بیان احکام شرعی با حضور صادقی از اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران در نوبت عصر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما