شناسهٔ خبر: 25118194 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

وصف ایثار شهدا و جانبازان در زبان نمی گنجد

به گزارش ایرنا،عبدالمحمد زاهدی شنبه شب در جریان حضور در منزل 2 تن از جانبازان استان قزوین و دیدار با آنان که همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا،عبدالمحمد زاهدی شنبه شب در جریان حضور در منزل 2 تن از جانبازان استان قزوین و دیدار با آنان که همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز انجام شد،افزود: خود را همواره مرهون فداکاری ها و ایثارگری های جانبازان می دانیم.
وی با بیان اینکه جانبازان در کنار شهدا نماد ایثار و وفاداری به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به شمار می روند،اظهارکرد: تشریح و بیان ایثار و فداکاری که شهدا و جانبازان در راه دفاع از اسلام و میهن انجام دادند در قالب حرف و سخن نمی گنجد.
زاهدی خاطرنشان کرد: باید ایثارگری های انجام شده توسط این عزیزان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بازگو و تبیین شود.
استاندار قزوین در این بازدیدها به همراه داوود محمدی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی با عباس یوسفی افشار فرد و احمد حیدری از جانبازان مبارزات انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت و کو کرد.
استان قزوین دارای هفت هزار و 11 جانباز است.
3013
انتهای پیام

نظر شما