شناسهٔ خبر: 25118096 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

آثار عکاسان چهارمحالی به جشنواره های داخلی و خارجی راه یافت

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در فروردین ماه امسال عکاسان چهارمحال و بختیاری با ارائه آثاری از مناطق این استان، موفق به حضور در جشنواره منطقه ای سینمای جوانان

صاحب‌خبر - به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در فروردین ماه امسال عکاسان چهارمحال و بختیاری با ارائه آثاری از مناطق این استان، موفق به حضور در جشنواره منطقه ای سینمای جوانان در کردستان و عکس چین شدند.
در این زمینه آثار امین پاسی شیرازی، سمیه حیدری و پانته آ نیکزاد چالشتری در جشنواره 'هوانگ بی چین' پذیرفته شد و مورد داوری قرار گرفت.
در این جشنواره سالیانه، عکاسان 30 کشور جهان آثار خود را برای داوری شرکت دادند و عکس های منتخب علاوه بر دریافت مدال در کتاب جشنواره نیز چاپ می شود.
از سوی دیگر آثار احمد تاجی و امین پاسی شیرازی در جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان کردستان با عنوان 'ژیار' راه یافت.
39 عکس از 35 عکاس و 5 مجموعه از سوی هیات انتخاب برای حضور در دهمین جشنواره منطقه ای ژیار انتخاب شدند که تک عکس ها از میان 865 عکس و مجموعه عکس ها از میان 65 مجموعه انتخاب شده است.
مهران مهاجر، مسعود مرادسلیمی و بهنام صدیقی هیات انتخاب بخش عکس این جشنواره هستند.
دهمین جشنواره منطقه ای فرهنگ بومی فیلم و عکس ژیار با هدف معرفی فرهنگ و هنر منطقه، ایجاد بستری تبلیغاتی برای معرفی جاذبه های گردشگری، بازسازی و تقویت سینمای کوتاه، معرفی و شناسایی و کشف استعدادهای جوان در منطقه، 15 تا 17 اردیبهشت امسال در سنندج برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای یکصد عکاس فعال دارد که به صورت حرفه ای به این رشته هنری مشغول هستند و تاکنون در جشنواره مختلف حایز رتبه های برتر شده اند.
2097
انتهای پیام

نظر شما