شناسهٔ خبر: 25117683 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نجفی:

امنیت و اتحاد کشور به برکت فداکاری‌های ایثارگران است

گروه جهاد و حماسه - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز امنیت و اتحادی که در جمهوری اسلامی وجود دارد در هیچ کجای دنیا نیست، تصریح کرد: این امنیت و اتحاد به برکت خون شهدای ما و فداکاری‌های ایثارگران ماست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، فریبرز نجفی، ظهر امروز اول اردیبهشت‌ماه در همایش تجلیل از جانبازان استان، با تبریک سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) که در مجتمع تفریحی رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد گفت: جانبازان اسوه‌های صبر و استقامت و زمینه‌ساز ایثار و جوانمردی هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: تجلیل از جانبازان شهرستانی، بیان خاطرات جانبازان در صداوسیما و مدارس و طرح علم‌داران حماسه از برنامه‌های شاخص هفته جانباز در استان است.
نجفی با اشاره به اینکه در استان حدود هفت هزار و 250 نفر جانباز و 46 هزار ایثارگر داریم، اظهار کرد: از این تعداد جانباز 57 نفر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده‌اند.
وی با اشاره به اینکه امروز امنیت و اتحادی که در جمهوری اسلامی وجود دارد در هیچ کجای دنیا نیست، تصریح کرد: این امنیت و اتحاد به برکت خون شهدای ما و فداکاری‌های ایثارگران ماست.
نجفی اعتمادبه‌نفس را از دیگر ویژگی‌های مردم انقلابی ایران برشمرد و گفت: دشمنان ما باوجود مجهز بودن به انواع سلاح‌ها و فناوری‌ها اما هرگز قادر به کوچک‌ترین تجاوزی به کشور نشده‌اند و این به دلیل تعصب و اعتمادبه‌نفس بالای مردم است که در جنگ هشت‌ساله و در دیگر عرصه‌ها آن را بروز دادند.

نظر شما