شناسهٔ خبر: 25117681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو شورای شهر گرگان:

بی‌توجهی به حاشیه شهر آسیب‌های اجتماعی را افزایش می دهد

گرگان- عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: عدم توجه به توانمندی سازی بافت های حاشیه ای سبب افزایش آسیب های اجتماعی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا آقاملایی، شامگاه شنبه در نطق پیش از دستور خود در پنجاه و هشتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان، ابتدا به روز جانباز گریزی زد و اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت را باید رونق دهیم و این یکی از وظایف همه دستگاه هاست.

وی ادامه داد: جانبازی را از فرهنگ اسلام آموختیم و الگوهای فراوانی در این زمینه به ما معرفی شده است.

آقاملایی گفت: ایثارگران مانند جواهر ارزشمند، برکت جامعه بوده و باعث افتخار ما هستند.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره اولویت اصلی سخنان خود را به مباحث اقتصادی اختصاص می دهند، باید با محوریت قرار دادن تولید ملی از کالاهای داخلی حمایت کرد.

وی با بیان این که این امر سبب اشتغال پایدار می شود، اضافه کرد: تحقق شعار امسال به معنی خودکفایی، ایجاد اشتغال و خودباوری است.

آقاملایی توجه تولیدکنندگان به کیفیت کالا را هم لازم و ضروری دانست.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان در بخش دوم سخنان خود، اظهار کرد: عدم توجه به توانمندی سازی بافت های حاشیه ای سبب افزایش آسیب های اجتماعی در این منطقه می شود و عدم کنترل و مراقبت از بافت های حاشیه ای می تواند به عنوان یک بحران اجتماعی مطرح شود.

وی ادامه داد: بازآفرینی محلات در دستورکار دولت قرار گرفته زیرا بافت های تاریخی سکونتگاه تاریخی رها شده اند.

آقاملایی از شهردار گرگان بابت فضاسازی عید نوروز تشکر کرد و گفت: امیدواریم در سال جدید با استفاده از ظرفیت شهرداری و شورای شهر پروژه های ما شروع شود.

وی از شهردار خواست، پیگیری شهربازی، تله کابین، ساخت دریاچه مصنوعی و پارک آبی و توجه به بافت تاریخی را در دستورکار قرار دهد.

آقاملایی افزود: جذب سرمایه گذار و اطمینان خاطر وی هم از ضروریات است، همچنین برای هر پروژه ای کارگروهی متشکل از شورا و شهرداری تشکیل تا در آینده شاهد اجرای آن ها و توسعه گرگان باشیم.

نظر شما