شناسهٔ خبر: 25117475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حجت‌الاسلام‌ نجف قلی زاده سرایی:

اگر سپاه پاسداران ‌نبود کشورمان هم نبود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نبود کشورمان هم نبود.

صاحب‌خبر -

اگر سپاه پاسداران ‌نبود کشورمان هم نبودبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی امروز در مراسم بزرگداشت روز جانباز و پاسدار و تجلیل از پاسداران نمونه سپاه ارومیه  اظهار داشت: امروز دشمنان بیش از پیش در منطقه شمال غرب آسیا برای مقابله با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارند که نیازمند توجه روزافزون به این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: دوست‌های آمریکا و اسرائیل در رأس این امور‌ قرار دارند و هر روز یک شکست به شکست‌های دیگر آنان اضافه شده و برگ‌های کتب تاریخی آن‌ها پر از شکست‌هایی است که نیروهای انقلابی و اسلامی به آنان تحمیل کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نیروهای انقلابی در همه حال پشتیبان دین اسلام و مسلمانان جهان هستند اگر چه در این میان ریزش‌هایی از نیروهای انقلابی داشتیم ولی جوانان انقلابی امروز اجازه احساس شدن خلأ را نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در همه حال به دنبال تضعیف جبهه مقاومت با ترویج دین منهای روحیه جهادی و انقلابی هستند که متأسفانه این موضوع را در برخی از اظهار نظرات مشاهده می‌کنیم.

نجف قلی زاده سرایی با اشاره به روز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) یادآور شد: ایران امروز وجود خود را مدیون رشادت‌ها و جان فشانی های شهدا و جانبازان است که اگر این افراد نبودند نمی‌توانستیم به جایی برسیم.

وی گفت: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نبود کشورمان هم نبود و دلیل این مهم در وجود روحیه معنویت، ولایت مداری، جهاد و شهادت در پاسداران ماست که دشمنان به ویژه دولت‌های غربی با این مهم سر‌ ستیز دارند.

انتهای پیام/

نظر شما