شناسهٔ خبر: 25117426 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارومیه| گرد و خاک آذربایجان غربی را درمی‌نوردد

R41361/P1377/S6,48/CT1

معاون نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان غربی گفت: احتمال بروز پدیده گرد و خاک به ویژه در مرکز و شهرهای جنوبی استان وجود دارد.

صاحب‌خبر -

سعید موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: پدیده غالب نقاط نیمه جنوبی و مرکزی استان غبار گزارش شده و در نیمه شمالی استان بارش‌ها شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ورود بادهای جنوب غربی از عراق به سطح آذربایجان غربی از روز شنبه یکم اردیبهشت ماه 97 تا روز دوشنبه سوم این ماه احتمال بروز پدیده گرد و خاک به ویژه در مرکز و شهرهای جنوبی استان وجود دارد.

معاون نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان غربی گفت: تا روز دوشنبه آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، بارش تگرگ همراه با رعد و برق در نقاط مستعد و کاهش نسبی دما و بارش برف در ارتفاعات وجود دارد.

وی با اشاره به پیش بینی 72 ساعت آینده آب و هوای ارومیه تاکید کرد: روز شنبه هوا نیمه ابری؛ به تدریج  ابری، همراه با  رگبار با رعدوبرق، باد و گردوخاک خواهد بود و روز  یکشنبه نیمه ابری تا  ابری همراه با  رگبار با رعدوبرق و وزش باد بوده و روز دوشنبه نیمه ابری تا  ابری همراه با  رگبار با رعدوبرق و گاهی وزش باد خواهد بود.

انتهای پیام/ش

نظر شما