شناسهٔ خبر: 25117409 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

چه زمانی می‌خواهیم از ورزشگاه‌های تازه تاسیس استفاده کنیم؟!(نکته ورزشی)

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ازبکستان روز شنبه 29 اردیبهشت ماه ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود؛ این دیدار تدارکاتی جهت آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی فوتبال برای حضوری قدرتمند در جام جهانی 2018 در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -
سرویس ورزشی-

قطعا برگزاری دیدارهایی از این دست به آمادگی تیم ملی کمک می‌کند اما پرسش اهالی فوتبال این است که چرا چنین بازی‌های تدارکاتی کم اهمیتی هم باید در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار شود؟
مگر مدیران ورزش معتقد نیستند که در حال حاضر ورزشگاه‌های نقش جهان اصفهان، پارس شیراز و امام رضا(ع) مشهد می‌توانند میزبان دیدارهای بین‌المللی باشند، پس چرا بازی‌های حداقل‌کم اهمیت تیم ملی را به این ورزشگاه‌ها منتقل نمی‌کنند؟!
همین چندی قبل سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در جریان بازدید از ورزشگاه پارس شیراز عنوان داشت: هدف ما از ساخت این ورزشگاه‌ها، آن است که بازی‌های مهم و بین الملی را از تهران به شهرستانها منتقل کنیم زیرا هم برای جوانان آن شهر شادی و نشاط می‌آورد و هم برای مدیران اجرایی کسب تجربه می‌کند.
به نظر می‌رسد انتقال شادی به جوانان تنها در حد حرف و اظهار نظر است و در عملی خبری از خروج تیم ملی از تهران نیست. جالب اینکه ورزشگاه پارس شیراز همین چند ماه قبل با هزینه‌ای بالغ بر 30 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید ولی کماکان در حسرت میزبانی از یک بازی رسمی می‌سوزد!

نظر شما