شناسهٔ خبر: 25117207 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شهریار - سامورایی با طعم انتقام

تیم سایپا تهران در هفته بیست و نهم لیگ برتر، در جدالی حساس به مصاف گسترش‌فولاد تبریز می‌رود

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" از هفته بیست و نهم لیگ برتر عصر فردا دو تیم سایپا تهران و گسترش‌فولاد تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند و نبردی حساس برگزار می‌کنند. این بازی برای شاگردان علی دایی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و آن‌ها با کسب برد در این مسابقه، تا حد زیادی نایب قهرمانی خود را قطعی می‌کنند و موفق به کسب سهمیه آسیایی می‌شوند.


بازی رفت دو تیم با نتیجه 3 بر 1 به سود گسترش فولاد تبریز به پایان رسید. جایی که سامان نریمان‌جهان در 17 دقیقه برای تیمش هتریک کرد باخت سنگینی به نارنجی‌پوشان تهران تحمیل نمود. حال شاگردان علی دایی به دنبال جبران نتیجه بازی رفت و حفظ رده‎ی دوم جدول هستند.


از سوی دیگر جدال آندرانیک تیموریان به عنوان کاپیتان گسترش‌فولاد و علی دایی به عنوان سرمربی سایپا تهران بر جذابیت‌های این بازی اضافه می‌کند. این دو در جام جهانی 2006 آلمان در تیم ملی با یکدیگر هم‌بازی بودند و در ادامه با انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، تیموریان به عنوان یکی از مهره‌های تاثیرگذار این سرمربی شناخته شد. اما پس از گذشت هشت سال این دو در لیگ گذشته باز هم به یکدیگر رسیدند و با نفت تهران فاتح جام حذفی کشور شدند.


بازی این دو تیم روز یکشنبه از ساعت 18 در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود.

 

نظر شما