شناسهٔ خبر: 25116941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حجت‌الاسلام جلیلیان:

صلابت سپاه سبب عصبانیت استکبار جهانی شده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان لرستان با بیان اینکه سپاه پاسداران نخستین خاک‌ریز مقابله با دشمن در همه عرصه‌ها است، گفت: سلامت و صلابت سپاه سبب بغض و عصبانیت استکبار جهانی شده و از دشمن غیراز این انتظار نمی‌رود.

صاحب‌خبر -

صلابت سپاه سبب عصبانیت استکبار جهانی شده استبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان عصر امروز در جمع پاسداران استان لرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: بر اساس قانون اساسی و مطابق فرموده معمار کبیر انقلاب و جانشین برحقش رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، پاسداران بزرگ‌ترین سنگر دفاع از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی را عهده‌دار بوده و با توجه به ادامه کینه دشمنان در آینده نیز این مسئولیت مهم را عهده دار هستند و از نظر امام راحل و مقام معظم رهبری بعد از جنگ و زمان صلح نیز انقلاب با خطرات گوناگون مواجه است که گاهی این خطرات از جنگ نیز سنگین‌تر است.

وی افزود: پیشکسوتان جهاد و شهادت و عزیزان پاسدار بایستی نه‌تنها در جنگ سخت بلکه در همه صحنه‌ها حاضر و آماده باشند و از کید بد خواهان درونی و بیرونی غافل نباشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان لرستان عنوان کرد: بر کسی پوشیده نیست که آمریکا، اعوان و اذناب منطقه‌ای استکبار در عرصه سیاسی، مدیریتی با تلاش جهت نفوذ در ارکان و بدنه نظام، در عرصه اقتصادی با تحریم‌های سخت، در عرصه فرهنگی با استفاده از تمام ظرفیت رسانه‌ای در ترویج فرهنگ غرب و ضدیت با اسلام ناب و با استفاده از تکفیری‌های اجاره‌ای و غیره با تمام توان در حال جنگ تمام‌عیار با نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

وی بیان کرد: فرزندان سپاهی بصیر با اطاعت محض از ولی امر مسلمین جهان اولین خاک‌ریز مقابله با دشمن در همه عرصه‌ها است، بنابراین دشمنان اسلام با آگاهی از توان و نقش مؤثر و تعیین‌کننده این ارگان مقدس با تمام توان در تخریب چهره نورانی این شجره طیبه قدم برمی‌دارد که البته خداوند را شاکریم که سلامت و صلابت سپاه سبب این بغض و عصبانیت دشمن شده و از دشمن غیراز این انتظار نمی‌رود.

جلیلیان تصریح کرد: اما در این شرایط حساس که مملکت ما بیش از هرزمانی نیاز به اتحاد و انسجام نیروهای انقلابی دارد و هرگونه اقدام تفرقه‌آمیز و دلسردکننده در صف مجاهدان خط مقدم مبارزه کمک به دشمن و خیانت به ملت است، جای بسی تأسف و تعجب است که عناصری در داخل کشور به علت غفلت و بی‌بصیرتی یا عمدی و مغرضانه با کنایه و اشاره آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی با اشاره به بی بصیرتی برخی سیاسیون در داخل کشور و نادیده گرفتن چهار دهه خدمات ارزنده و خالصانه سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: برخی در کشور، گاهی توانمندی موشکی سپاه،گاهی خدمات بی‌نظیر قرارگاه سازندگی در دوران سازندگی و شرایط سخت تحریم، گاهی اقدامات غرورآفرین سپاه در محور مقاومت که پوزه آمریکا و عربستان و اسرائیل وداعشی ها را به خاک مالیده و گاهی تیزبینی این عزیزان در رصد جاسوسان نفوذی و غیره زیر را سؤال برده و خدمات همه‌جانبه سپاه را حمل به سیاست‌بازی و .. می‌نمایند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان لرستان گفت: اما ملت فهیم و قدرشناس ایران خادم و خائن خود را خوب می‌شناسد و همیشه قدردان زحمات فرزندان سپاهی خود بوده و محبوب‌ترین چهره‌های سال نزد ملت ایران و مردم مظلوم منطقه در عراق و سوریه و غیره پرورش‌یافتگان این نهاد مقدس یعنی سردار سلیمانی و دیگر سرداران سپاه و هم‌رزمان شهیدشان هستند.

وی با اشاره به اینکه سنگ اندازی عده قلیلی نمی تواند در پاسداری و خدمت سپاه پاسداران به مردم، انقلاب و کشور خللی وارد کند، اظهار داشت: سپاه پاسداران در اوج عزت و اقتدار اما مظلومانه و صبورانه این نامهربانی‌ها را تحمل کرده و همه بدانند این‌گونه اقدامات هیچ‌گاه در انجام رسالت و وظیفه خطیر سپاه تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان فرمانده معظم کل قوا دلسرد نشده و می‌داند عمر سیاسی این‌گونه افراد کوتاه ولی سربلندی و عزت فرزندان سپاهی ملت مستدام و روزافزون است.

انتهای پیام/

نظر شما