شناسهٔ خبر: 25116709 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

دریادار سیاری:

هرگونه تعرض به کشور با «پاسخ سخت» روبه‌رو خواهد شد

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ما در برابر استکبار جهانی ایستاده‌ایم و هرکس بخواهد تعرضی به ما بکند پاسخ سختی دریافت می‌کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش عصر امررز در همایش مردمی شرح فراق بزرگذاشت شهیدان سپهبد محمد، ولی قرنی و سپهبد صیاد شیرازی گفت: این دو شهید بزرگوار در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش بسیار مهمی داشتند و از سوی دیگر هردو شهید ترور هستند.

وی ادامه داد: دشمنان ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه اقدامات را برای مقابله با انقلاب اسلامی انجام دادند و شهدا برای خنثی سازی توطئه‌های و دشمنی‌ها جان خود را فدا کردند.

امیر سیاری با بیان اینکه ما هرچه داریم مدیون خون شهدا است تصریح کرد: جایگاه امروز ایران در سطح منطقه و جهان به برکت خون شهدا است. امروز ما به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده‌ایم که هیچ تصمیمی در این منطقه بدون حضور ایران گرفته نمی‌شود و همچنین با وجود حضور در منطقه‌ای نا امن کشوری امن هستیم که همه این‌ها به برکت خون شهدا است.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: باید جایگاه ویژه‌ای که امروز در جهان داریم حفظ و آن را ارتقاء ببخشیم و توان بازدارندگی را بیش از پیش افزایش دهیم و به همگان نشان دهیم که توانایی مقابله با هر تهدیدی را داریم.


امیر سیاری مهمترین عنصر قدرت ساز و عامل بازدارندگی در مقابل دشمنان را نیروی انسانی انقلابی دانست و گفت: امروز هر تجهیزاتی را لازم داشته باشیم در داخل کشور و به وسیله جوانان ولایت مدار و شهادت طلب تولید می‌کنیم. به واسطه همین انسان‌ها ولایی و شهادت طلب است که حرف حق می‌زنیم و در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی می‌ایستیم و هرکس بخواهد تعرضی به کشور ما کند پاسخ سختی دریافت می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر می‌خواهیم همچنان با قدرت پیش برویم باید راه شهدا را با قدرت دنبال کنیم، زیرا دشمنان انقلاب اسلامی استقلال و پیشرفت ما را نمی‌خواهد و به همین دلیل همواره در سطح منطقه دست به توطئه می‌زند.

امیر سیاری با تاکید بر پیروی از راه شهدا گفت: باید ویژگی شهدا ور روش زندگی ان‌ها را در کتاب‌ها بیاوریم و اطمینان داشته باشیم که اگر راه شهدا را برویم قطعا موفق می‌شویم.

نظر شما