شناسهٔ خبر: 25116651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نماز جمعه هفته جاری گنبد در امامزاده برگزار می شود

حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس تصمیم سال گذشته ستاد نمازجمعه گنبدکاووس و به پاس تجلیل از مقام

صاحب‌خبر - حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس تصمیم سال گذشته ستاد نمازجمعه گنبدکاووس و به پاس تجلیل از مقام شامخ امامزاده یحیی بن زید (ع)، هرسال یک بار نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان در این مکان مقدس برگزار می شود.
وی افزود: پارسال اقامه نماز جمعه در آخرین جمعه سال در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس برگزار شد و امسال به دلیل همزمانی اعیاد شعبانیه بویژه ولات باسعادت امام حسین(ع)، نمازجمعه هفته جاری در این مکان مقدس برگزار می شود.
حجت الاسلام فتحی با دعوت از عموم مردم گنبدکاووس برای شرکت در نماز جمعه هفته جاری، اضافه کرد: نمازجمعه این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی امام جمعه این شهرستان اقامه می شود.
وی با اشاره به سخنی از رهبر معظم رهبری انقلاب که نمازجمعه را سنگر اساسی در مقابل تهاجم همه جانبه دشمن دانستند، تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری از نقاط مختلف شهر نمازگزاران را به امامزاده منتقل می کند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و آستانه مقدس امامزاده یحیی بن زید به عنوان نوه بلافصل چهارمین امام معصوم، حضرت امام سجاد (ع) در حومه شهر گنبدکاووس با فاصله چهار کیلومتر و در جوار خرابه های شهر تاریخی جرجان قرار دارد.
/3039/1860
انتهای پیام

نظر شما