شناسهٔ خبر: 25116055 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

برانکو: انگیزه ذوب آهن، کار ما را سخت می کند

ایرنا : سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: انگیزه ذوب آهن برای کسب نایب قهرمانی، کار ما را در دیدار فردا برابر این تیم سخت می‌کند.

صاحب‌خبر -

برانکو ایوانکوویچ در آستانه مصاف تیمش برابر ذوب آهن در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال افزود: ذوب آهن برای کسب عنوان دومی در جدول رده بندی می‌جنگد و مایل است سال آینده نیز در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و این کار ما را در بازی فردا سخت می‌کند.

وی گفت: مایلم به ذوب آهن، استقلال و تیم خودم بدلیل صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا تبریک بگویم.

وی افزود: صعود این سه تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا، موفقیت بزرگی برای فوتبال باشگاهی ایران محسوب می‌شود زیرا تنها کشور در آسیاست که سه تیم صعود کرده در لیگ قهرمانان دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از عملکرد تیم خود بسیار خرسندم، ما بیشترین امتیازات مرحله گروهی مسابقات را در تاریخ فوتبال‌ کشور کسب کردیم، با این تفاوت که تنها تیمی در آسیا هستیم که بدون بازیکن خارجی بازی می‌کنیم و تکیه ما روی نفرات بومی‌ کشور است.

وی همچنین با اشاره به دیدارهای دو هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بیان کرد: در دو بازی آینده برابر ذوب آهن و سپیدرود، هدف ما کسب بیشترین امتیاز است تا فصل را همانطور که با موفقیت آغاز کرده ایم با پیروزی نیز به پایان برسانیم.

وی افزود: ما با کسب برد در هفته‌های پایانی نشان می‌دهیم که بهتر از همه تیم‌ها بوده‌ایم و دلیل اختلاف امتیاز خود با تیم‌های دیگر را روشن می‌کنیم.

ایوانکوویچ با اشاره به دیدار تیمش برابر ذوب آهن گفت: ما همواره سخت‌ترین رقابت‌ها را با این تیم داشته‌ایم، ذوب آهن تیمی است که در نیمه دوم فصل امسال نیز بسیار عالی کار کرده است.

وی ادامه داد: البته این موفقیت تعجب ندارد زیرا امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی ایرانی است، او تیم خود را بسیار خوب بالانس کرده است و در همه خطوط تیمش بازیکنان خوبی دارد و بطور قطع دیدار فردا برای تماشاگران، بسیار زیبا خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا بدلیل قهرمانی زودهنگام تیمش، بازیکنان پرسپولیس انگیزه کافی برای مصاف فردا خواهند داشت، گفت: این موضوع می‌تواند یک مشکل بالقوه باشد اما آنها تا به حال خیلی خوب عمل کرده‌اند و روی اعتماد به نفس آنها کار کرده‌ایم و برای کسب افتخار در این بازی به میدان می رویم.

ایوانکوویچ در باره غایبان تیمش در بازی فردا نیز گفت: جز ربیع خواه، طاهرخانی و فرشاد احمدزاده که علامت سئوال بزرگی در باره آمادگی وی داریم، سایر بازیکنان تیم ما آماده هستند.

تم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر فردا (یکشنبه) در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه فولادشهر میزبان پرسپولیس تهران است.

پیش از این تیم پرسپولیس تهران، قبل از پایان رقابت ها، برای دومین سال پی درپی به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یافته است.

این تیم هم اکنون با ۶۱ امتیاز در صدرجدول قرار دارد، تیم ذوب آهن اصفهان نیز با ۴۹ امتیاز بعد از سایپای ۵۰ امتیازی، سوم است و رقابت تنگاتگی را با این تیم برای کسب نایب قهرمانی دارد.

 

نظر شما