شناسهٔ خبر: 25115467 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پاسداران ادامه دهنده راه امام حسین (ع) هستند

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نمازجمعه این هفته ارومیه افزود: مردم ایران اسلامی آرامش و امنیت امروز خود را مدیون عنایات خداوند متعال، خون

صاحب‌خبر - حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نمازجمعه این هفته ارومیه افزود: مردم ایران اسلامی آرامش و امنیت امروز خود را مدیون عنایات خداوند متعال، خون پاک شهدا، از خود گذشتگی جانبازان و رشادت های پاسداران هستند.
وی ادامه داد: همانطور که امام حسین (ع) با خون خود، دین اسلام را حفظ کردند، پاسداران نیز در راه حفظ نظام و انقلاب اسلامی، جان خود را در طبق اخلاص می گذارند و زمینه اقتدار ایران اسلامی را فراهم می کنند.
وی اضافه کرد: معنویت، توسل به اهل بیت (ع) و خشوع از ویژگی های بارز پاسداران است و باید این ویژگی را حفظ کرده و بسط دهند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از تجمل گرایی پرهیز کنند، اظهار کرد: این امر در راس وظایف مسئولان و مدیران است و طبق تاکیدات رهبری باید در این خصوص اقدامات جدی از سوی مدیران در رده های مختلف صورت گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی تاکید کرد: در صورتی که فردی ناصالح بر مسند مسئولیت قرار گیرد، مسئولان در رده های مختلف و بخش های نظارتی باید پاسخگو باشند زیرا در گناه آن فرد شریک هستند.
وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمله غربی ها به سوریه بیان کرد: معظم له به صراحت اعلام کردند که روسای جمهوری آمریکا و فرانسه و نخست وزیر انگلیس جنایت کار هستند و با حمله به سوریه این را ثابت کرده اند.
امام جمعه ارومیه گفت: خداوند به مسلمانان وعده نصرت داده است ولی بعضی از سران کشورهای اسلامی عاجزانه و ذلیلانه عمل می کنند و باید مسیر خود را تغییر دهند.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.
8135/2093
انتهای پیام

نظر شما