شناسهٔ خبر: 25115462 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نفرات برتر مسابقات پرش با اسب قزوین مشخص شدند

حسین احسانی فاخر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این رقابت ها که شب گذشته با شناخت نفرات برتر به پایان رسید با شرکت 75 سوارکار از استان های

صاحب‌خبر - حسین احسانی فاخر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این رقابت ها که شب گذشته با شناخت نفرات برتر به پایان رسید با شرکت 75 سوارکار از استان های البرز،همدان،زنجان و قزوین در باشگاه سوارکاری البرز برگزار شد.
وی ادامه داد: در رده تشویقی این رقابت ها که 16 سوارکار شرکت داشتند، امیر مهدی آقاخانی با اسب ناپلی، آتنا بنی جبار با اسب ارسلان و آرمیتا بنی جبار با اسب کیا هر سه از باشگاه جوادیان زنجان مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
این مسئول ورزشی افزود: در رده مبتدیان نیز با 21 شرکت کننده، امیر مهدی آقاخانی با اسب ناپلی و کیارش اشتری با اسب آژیلار از باشگاه جوادیان زنجان مقام های اول و دوم را به دست آوردند و متیو باقرآبادی با اسب ورسالیس از باشگاه البرز سوم شد.
فاخر اضافه کرد: در رده نونهالان با هشت شرکت کننده حنانه جوادیان با اسب زنیت از باشگاه جوادیان زنجان به مقام اول رسید، فرزاد سیهل قاسمی با اسب خرم از باشگاه اکباتان همدان به مقام دوم دست یافت و آرین ملک محمدی با اسب دونگی از باشگاه رایمون در جای سوم قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: در رده نوجوانان نیز با شرکت 16 سوارکار علی محمد قنبری با اسب دارلتوزد از باشگاه رخش،محمد حسین ژاله با اسب دانیرا از باشگاه ژاله و حنانه جوادیان با اسب ماکارل از باشگاه جوادیان زنجان عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
فاخر با بیان اینکه مقام های اول تا سوم رده بزرگسالان این رقابت ها نیز به سوارکاران همدانی رسید،ادامه داد: در این رده 21 شرکت کننده حضور داشتند که مهرداد سیهل قاسمی با اسب تکش از باشگاه اکباتان همدان به مقام اول رسید، رضا شکری با اسب کوییت اکو از باشگاه پرواز همدان به مقام دوم دست یافت و محسن حدادیان با اسب سورن از باشگاه آذرخش در جای سوم ایستاد.
استان قزوین هفت باشگاه سوارکاری فعال و چهار باشگاه در حال تاسیس و 100 سوارکار دارد.
6101*3013
انتهای پیام

نظر شما