شناسهٔ خبر: 25114822 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در بیانیه جمعی از اساتید دانشگاه‌های تهران صورت گرفت؛

محکومیت اظهارات نسنجیده در جهت تضعیف امنیت و سپاه

جمعی از اساتید دانشگاه‌های تهران در محکومیت اظهارات نسنجیده برخی از مسئولان در جهت تضعیف امنیت کشور و سپاه اعلام کردند: کارگزاران، برای رونق کسب و کار ایرانیان چه کرده­‌اند؟

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از اساتید دانشگاه‌های تهران در محکومیت اظهارات نسنجیده برخی از مسئولان در جهت تضعیف امنیت کشور و سپاه اعلام کردند: کارگزاران در بستر امنیت فراهم آمده از خون فرزندان ملت، برای رونق کسب و کار ایرانیان چه کرده­‌اند؟

متن این بیانیه در ادامه آمده است: «پاسداران آگاهانه انتخاب می‌کنند، شجاعانه می‌جنگند، غریبانه زندگی می‌کنند، مظلومانه شهید می شوند و بی شرمانه مورد توهین قرار می‌گیرند.   

شهید مظلوم آیت الله بهشتی

میلاد سراسر سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز افتخارآفرینان پاسدار را محضر فخر عالم امکان، موعود منتظَر حضرت صاحب الزمان (عج) و نایب برحقش، سلالۀ زهرای اطهر مقام عظمای ولایت «دامت افاضاته» و نیز خدمت ملت مسلمان ایران تبریک عرض می کنیم و تبریکی مضاعف از این باب که فرزندانی تربیت کرده‌اند که در کسوت پاسداری، خار چشم مستکبران عالم و چراغ امید پابرهنگان و ستمدیدگانی هستند که در این دنیای وانفسا هیچ پشتیبانی جز خداوند ندارند.

پس چگونه آن پیر روشن ضمیر و عارف بالله نفرماید که «ای کاش من هم یک پاسدار بودم» و «من از سپاه راضی هستم و به هیچ وجه نظرم از شما برنمی گردد».

سربازان جان برکفی که با اقتدا به مولایشان حیدر کرار در هر میدانی که مأموریت حضور یافتند، فتح و ظفر، و عزت و افتخار را برای ملت بزرگ خود به ارمغان آوردند و در راه اعتلای کشور سر از پا نمی شناسند؛ سَربدارانی که با الهام از آیۀ شریفۀ «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»، از پیمانی که با خدایشان بسته اند بر نگشته، طومار فداکاری های خویش را  با جوهر خون سرخشان امضاء نموده اند و این خود گواهی صادق بر صفا، صمیمیت، اخلاص، استقامت و وفاداری پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به آرمانهای امام عظیم الشأن و امت فداکار است.

نیک می‌دانیم که ساحت ایثار خون، مقامی است قدسی و ربانی که ننگ نام و ریا را بدان  راهی نیست و البته تیر کینه و حسد شیطانی هم در آن کارگر نیفتد.

سپاه بدرستی نشان داد که شیفتۀ خدمت است نه تشنۀ قدرت، نه در میدانی کم آورد که برای انحراف اذهان عمومی از آن به گزافه گویی درغلطد و تیر جفا به این سو و آن سو افکنَد و نه پای هیچ قرارداد نافرجامی را امضاء کرده است که دستاوردهای عظیم ملت را بر باد داده و بابت آن شرمنده باشد؛ بلکه بدون ترس از کدخدا و با پس زدن ناامنی‌ها به فرسنگ‌ها دورتر از مرزهای جغرافیائی کشور، نقشه‌های شوم دشمنان قسم خوردۀ نظام و اسلام را نقش بر آب کرده و خواب راحت را از چشمانشان ربوده و بدین وسیله امنیت پایدار را برای رشد و بالندگی اقتصادی تدارک نموده است و حال این متولیان اجرائی و اقتصادی کشورند که باید در محضر ملت پاسخ دهند که در بستر این امنیت، برای گشایش زندگی مردم چه میزان همت کرده اند.

سپاه، در آستانۀ چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با فتحی نمایان در آوردگاه سوریه، بینی فرعون زمان را به خاک مالیده است و ضمن ابطال مغالطۀ صهیونیست ها مبنی بر نرسیدن عمر انقلاب اسلامی به چهل سالگی، نشان داد که این انقلاب الهی مدت‌هاست به تناوردگی رسیده، از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی گذشته و با بیداری ملت‌های منطقه و بسیج نیروهای متراکم جوانان مسلمان، می‌رود که طومار هستی رژیم جعلی صهیونیستی را به فضل الهی کمتر از ۲۵ سال آینده درهم پیچد.

پیروزی عظیم جبهۀ مقاومت می‌طلبید که امسال جشن روز پاسدار با میدان داری دولت محترم بسیار پرشورتر و متفاوت تر از سالهای گذشته، همراه با احساس افتخار ملی و دینی برگزار گردد؛ اما آیا ناسپاسی از این بیشتر هم می شود که عده ای در مقام کارگزار رسمی کشور به جای تقدیر و تبریک، با زبان طعنه، شیرینی این پیروزی ها و خوش یُمنی این روز عزیز را به کام ملت و فرزندان پاسدارشان تلخ نمایند؟ طُرفه این که هم اینان در ایام انتخابات با افتتاح طرح های سازندگی سپاه، ضعف عملکردی خود را پوشش داده، برای خود مختصر آبرویی دست و پا کرده بودند.

اینان به جای پاسخ به ملت که چرا همراه با پیشروی سردار سرافراز سلیمانی و سپاه مقتدر، چتر صادرات کالای ایرانی را بخوبی نگسترانده و با بی لیاقتی، بخش اعظم بازار منطقه را به کشورهای رقیب سپرده اند، در اقدامی فرافکنانه اما ضد امنیتی، بویژه در زمان حساس کنونی که وفاق نیروهای نظامی ضرورت اتَمّ دارد، تخم شقاق می افشانند و همگان را نسبت به این همه درایت! به تعجب وا می دارند. اینجاست که دغدغه ها نسبت به ناتوانی علمی برخی از ایشان که پیش تر مطرح بوده است، متبادر به ذهن می شود.

 مضافاً نظر به رکود اسفبار ناشی از ناکارآمدی دولت محترم در اداره کسب و کار ایرانیان وعده های متعدد عمل نشده و کشف توطئه نفوذ در برخی لایه های دولت محترم، لازم است نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در این باره قویاً از حقوق ملت پاسداری و پرسش از دولت را در مناسبات سیاست زده خویش به بوته فراموشی نسپرند. زیرا هیچ عقل سلیمی، در میان جنگ تمام عیار با دشمنان غدّار به تضعیف نیروهای خودی نمی پردازد و برخورد بغض آلود مناسب با دشمنان را با دوستان روا نمی دارد. در پایان از خداوند سبحان مسئلت داریم که ما را به خاطر کفران برخی مسئولان مؤاخذه نفرماید و از نعمت امنیت که همانا رهاورد نیروهای غیورمان بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، محروم نگرداند. ما را قدردان فرزندان جان برکفمان قرار دهد و در پیشگاه امام و شهیدان بویژه پاسداران شهید، روسفید گرداند.

من الله التوفیق و علیه التکلان

بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی تهران بزرگ»

نظر شما