شناسهٔ خبر: 25114726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در گفت‌وگو با نصر:

بازی ایران - بوسنی چیزی در حد بازی پرسپولیس و استقلال است/ رنگ بازیکنان ما در تبریز پرید!

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان اعلام کرد که رنگ برخی از بازیکنانش در تبریز پرید!

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، هادی رضایی در گفت‌وگو با نصر، درباره برد سه بر صفر تیم ملی والیبال نشسته ایران مقابل اوکراین، اظهار داشت: بازی با اوکراین بازی راحتی بود. درست است که این تیم قهرمان اروپا است و ما با توجه به بازی سنگینی که روز گذشته با بوسنی داشتیم، از تمام بازیکنان‌مان در دیدار با اوکراین استفاده کردیم.

وی افزود: نمی‌توان روی دیدارهای ایران و بوسنی نام بازی گذاشت، چون این بازی به نوعی یک چالش است که بازیکنان هم در آن استرس دارند. این دیدارها چیزی شبیه به بازی استقلال و پرسپولیس در ایران است. این دو تیم 20 سال است در تمام فینال‌ها با یکدیگر بازی کرده‌اند که این مسئله باعث می‌شود کری خوانی زیادی بین 2 تیم وجود داشته باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در ادامه گفت: همان‌طور که روز گذشته گفته بودم، امروز بازی آرامی داشتیم. امروز هم اصلاً از قدرت تیم‌مان استفاده نکردیم و چون روز گذشته بازی سنگینی داشتیم، 2-3 بازیکن استراحت کردند. فکر می‌کنم باید برای فینال آماده شویم. بازی امروز روسیه و بوسنی می‌تواند حریف ما در فینال را مشخص کند. در نهایت ما باید برای بازی‌های جهانی آماده شویم.

رضایی در مورد سطح مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته که در تبریز برگزار می‌شود، گفت: از تمام بازی‌ها استفاده کرده‌ایم. اینجا لیگ جهانی است و مطمئناً ما نقاط ضعف و قوت‌هایی داریم که باید نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعفمان را بپوشانیم. بعد از مسابقات ریو بازی تدارکاتی نداشتیم و این بازی‌ها می‌تواند با داور و چهارچوب‌های بین‌المللی برای ما مفید باشد.ما بازیکن جدیدی آورده‌ایم که در همین زمین رنگش پریده بود، این بازیکن در همین‌جا باید آماده شود تا بتواند عملکرد خوبی در بازی‌های جهانی داشته باشد. قطعاً این مسابقات برای ما خیلی مفید است.

وی ادامه داد: ورزش ضمانت ندارد و نتیجه بازی این دو تیم هم به روحیه و ترکیب دو تیم برمی‌گردد. فکر می‌کنم اگر سه مسابقه زیبا در این مسابقات وجود داشته باشد، یکی از آنها بازی بعد از ظهر بوسنی و روسیه است.

انتهای پیام/

نظر شما