شناسهٔ خبر: 25113380 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

وضعیت مبهم آگوئرو برای جام جهانی روسیه

سرخیو آگوئرو وضعیت مبهمی برای حضو در جام جهانی روسیه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پس از مصدومیت ماه گذشته سرخیو آگوئرو، مهاجم منچسترسیتی مجبور شد زانویش را به تیغ جراحان بسپارد و فصل را از دست بدهد. مهاجم آرژانیتینی پیش از مصدومیت آمار چشمگیری داشت و در 39 بازی در تمامی رقابت‌ها 30 بار گلزنی کرده بود. 

در حال حاضر شرکت آگوئرو در جام جهانی 2018 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست او به همراه آرژانتین راهی روسیه شود یا خیر. دِآگوستینو، پزشکی رسمی فدراسیون فوتبال آرژانتین می‌گوید آگوئرو تلاش سختی برای ریکاوری انجام می‌دهد.

دِآگوستینو گفت: این بازیکن 60 روز مانده به جام جهانی تمرینات را پشت سر می‌گذارد. روند بهبود او حداقل پنج هفته طول می‌کشد و هنگامی که یک مصدومیت قدیمی است، روند بهبود آنطور که باید پیش نمی‌رود. هرگز کمتر از سه یا چهار هفته یا حتی بیشتر نخواهد بود.

او ادامه داد: اینطور تصور می‌کنم او برای جام جهانی به آمادگی صد در صد نرسد. آناتومی هر بدن فرق می‌کنند و بستگی دارد که بدانیم با چه چیزی رو به رو هستیم. پزشکان سعی کردند مسئله را به صورت محافظه کارانه و بدون جراحی حل کنند، اما آنها ناموفق بودند. آرتروسکوپی فرآیندی است که شما برای آسیب های قدیمی انجام می‌دهید. 

نظر شما