شناسهٔ خبر: 25113329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مردم رزن در مجلس:

مطالبات جانبازان تا پایان سال 97 پرداخت می‌شود

نماینده مردم رزن در مجلس گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی تمام مطالبات جانبازان تا پایان سال 1397 پرداخت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس  از رزن، حسن لطفی ظهر امروز در گردهمایی جانبازان در شهرستان رزن با بیان اینکه شرافت و منفعت هیچگاه یکجا جمع نمی‌شود اظهار کرد: وقتی ما تاریخ زندگی انسان‌های بزرگ را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که همواره شرافت را بر منفعت ترجیح دادند. 

وی افزود: اگر زندگی شهدا را مطالعه کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که آنها در سخت‌ترین شرایط زندگی به جای اینکه منفعت‌طلبی و رفاه را انتخاب کنند شرافت را بر منفعت ترجیح دادند. 

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این دنیا هیچ نعمتی بالاتر از حیات و سلامت نیست گفت: ایثارگران و جانبازان بدون هیچ توقعی جان خود را در راه احیاء نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند.  

وی با بیان اینکه نتوانستیم جایگاه و شأن جانبازان را در جامعه حفظ کنیم، اظهار کرد: حق و شأن جانبازان خیلی بالاست و قداست آنها با مادیات قابل سنجش نیست.  

لطفی از پرداخت مطالبات جانبازان تا پایان سال 97 خبر داد و افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته پرداخت مطالبات جانبازان در بودجه سال جاری تصویب شد.

وی ادامه داد: در بودجه سال جاری یک الحاقیه اضافه شده که در آن به صراحت، دولت را مکلف کرده است مطالبات و دیون ایثارگران را از محل واگذاری بنگاه‌های دولتی موضوع بند الف تبصره 2، در سال 97 پرداخت کند که خوشبختانه با اکثریت آرا این طرح به تصویب رسید. 

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از ظرفیت جانبازان و ایثارگران باید در پیشرفت و توسعه کشور استفاده شود. 

وی با بیان اینکه خوشبختانه وحدت و همدلی خوبی بین مسؤولان شهرستان رزن وجود دارد، تشریح کرد: این وحدت و همدلی در سایه تعامل به دست امده که بسیار ارزشمند است.

لطفی با اشاره به اغتشاشات دی‌ماه سال گذشته افزود: با توجه به تحلیل‌ها، رزن تنها شهرستان استان بوده که هیچگونه مشکلی در این ارتباط نداشت.

انتهای پیام/ذ

نظر شما