شناسهٔ خبر: 25113133 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آرسن ونگر؛ اخراج یا استعفا!

تهران - ایرنا - بدنبال انتشار اخباری مبنی بر خداحافظی سرمربی آرسنال تا پایان فصل جاری، گمانه زنی ها در مورد اخراج وی قوت گرفته است؛ براساس یافته های روزنامه دیل میل، آرسن ونگر پس از اطلاع از اینکه در فصل بعد از سمت سرمربیگری توپچی ها برکنار خواهد شد، تصمیم به استعفا گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این روزنامه انگلیسی روز شنبه نوشت: مرد فرانسوی آرسنال که به خوبی از عدم حمایت باشگاه از خودش مطلع است، امیدوار بود تا با فتح لیگ اروپا و بدست آوردن یک افتخار، قرارداد دو ساله را با موفقیت به پایان برساند و به نوعی در اوج از دنیای فوتبال خداحافظی کند. اما با وجود راهیابی تیم آرسنال به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، افزایش نارضایتی های هیات مدیره باشگاه در مورد عملکرد ونگر در دو سال اخیر به ویژه لیگ برتر انگلیس، مسئولان باشگاه را برای برکنار کردن ونگر مجاب کرد.
روزنامه دیلی میل در ماه فوریه با انتشار گزارشی اختصاصی از خداحافظی ونگر پیش از آغاز فصل بعد رقابت های لیگ برتر پرده برداشت.
با این حال، سرمربی 68 ساله آرسنال که همواره از حمایت 'استن کرونکه' مالک باشگاه برخوردار بود، توانست قرارداد خود را برای 2سال دیگر تمدید کند؛ اما تصمیم اخیر ونگر برای ترک لندن حاکی از آن است که کاسه صبر کرونکه نیز لبریز شده و او باور خود را به ونگر از دست داده است.
به گفته منابع آگاه از داخل باشگاه آرسنال، ونگر صبح روز جمعه پیش از آغاز تمرین در جلسه ای با بازیکنان، خبر استعفای خود را با لحنی سرشار از احساسات اعلام کرد.
براساس گزارش ها، ونگر برای پیوستن به باشگاه پاری سن ژرمن و تصدی منصبی در این باشگاه مذاکراتی را با مالک قطری آن انجام داده است.
«آرسن ونگر»، سرمربی تیم آرسنال بعد از 22 سال نشستن روی نیمکت این تیم، صبح جمعه در بیانیه ای به صورت رسمی اعلام کرد که تا پایان فصل جاری از آرسنال جدا خواهد شد.
ورزشی**3991**1584

نظر شما