شناسهٔ خبر: 25112616 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در نامه‌ای؛

بسیج دانشجویی خاتم‌الانبیای آزاد بابل از ستاد پشتیبانی اربعین مازندران تقدیر کرد

مسئول بسیج دانشجویی خاتم‌الانبیا دانشگاه آزاد بابل از ستاد اربعین حسینی مازندران در اجرای پروژه کمک‌رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه در نامه‌ای تقدیر و تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سجاد مهدی پور، مسئول حوزه بسیج دانشجویی خاتم الانبیا(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل از ستاد اربعین حسینی استان مازندران در اجرای پروژه  کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه در نامه ای تقدیر و تشکر کرد.

متن نامه به شرح زیراست:

مسئول ستاد پیاده اربعین حسینی استان مازندران جناب آقای محمدحسین طبرستانی

سلام علیکم:

بدینوسیله از حضور فعال، تلاش و زحمات مستمر حضرتعالی و تیم اجرائی ستاد تحت فرمان در ایام اربعین حسینی بعنوان پشتیبانی اعتمادآفرین برای زائران اباعبدالله الحسین(ع) بود از یاد نرفته و قابل تقدیر است. اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.

مجموعه بسیج دانشجویی نسبت به مدیریت قرارگاه شهید احمد متوسلیان (سردار سعید قاسمی) و ستاد پشتیبانی اربعین حسینی استان مازندران، که بعداز وقوع زلزله بطور مداوم در روستاهای استان کرمانشاه درحال ساخت خانه های تخریب شده و مشارکت موثر در اجرای پروژه بزرگ عمرانی و کمک رسانی به مردمان زلزله زده در محدوده شهری سر پل ذهاب که موجبات تسهیل  و ارتقاء ایمنی منازل زلزله زده شده و رضایت تک تک شهروندان و اهالی روستا و در نهایت رضایت خداوند سبحان را به همراه داشته است  تقدیر و تشکر می شود.

بعد از انجام واجبات، هیچ امری، مانند نیکی و خدمت به بندگان خداوند موجب تقرب انسان به درگاه الهی نمی شود.

از خداوند متعال برایتان سلامتی و عزت  و توفیق استمرار خدمتگذاری را مسئلت داریم.

سایه مقام معظم رهبری مستدام باد.

نظر شما