شناسهٔ خبر: 25112576 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شماره جدید ماهنامه قلک روی دکه رفت

شماره ۴۶ ماهنامه قلک، نشریه‌ای با موضوع ارتقای سبک زندگی اقتصادی و برای مخاطبان گروه سنی ۳ تا ۷ ساله، روی دکه رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در شماره چهل و ششم ماهنامه قلک به آشنایی با شغل پلیس در بخش شغل‌ها پرداخته شده و در این راستا یک شعر و یک داستان نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است.

در این شماره از داستان کمیک‌استریپ «قصه‌های من و بچه‌هام» با عنوان «تخت خواب»، ماجرای خرید یک مبل تخت شو را توصیف می‌کند که این خانواده خریداری کردند. هر یک از آنها مسئله ریز و درشتی با این تختخواب دارند.

شعر نات و گندم، کتاب قصه، من مال کدوم لباسم؟، عشق به معلم، بره‌ها دارن می‌رن خرید و نقاشی‌های بامزه، از دیگر مطالب این شماره است. همچنین ضمیمه رایگان فرفره برای مشترکین این شماره با بازی و سرگرمی و عکس بچه‌ها در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

نویسندگان، مترجمان و شاعران این شماره قلک ناصر کشاورز، سمیه سیدیان، بنفشه رسولیان، زهرا شاهی، نانسی شاو، خاتون حسنی، شهرام شفیعی، زهرا جلائی ‌فر و زهرا موسوی هستند. کارشناس داستان قلک معصومه یزدانی و کارشناس شعر آن، زهرا موسوی است. الهام ‌تقی‌پور مدیر ‌داخلی این نشریه است و امیر لعلی سردبیری این مجله را برعهده دارد.

همچنین تصویرگران این شماره قلک طاهره شمسی، سمیه عباسی، سارا طبیب زاده، یاسمن ثروتیان، سام سلماسی، ویدا کریمی، آرتمیس آزاد، رعنا آذرمنش، علیرضا اسدی و مارگوت اپل هستند. تصویرگر جلد شماره چهل و پنجم قلک نیز مهناز سلیمان‌نژاد است. ‌

قیمت هر شماره این نشریه ۷۰۰۰ تومان است.

نظر شما