شناسهٔ خبر: 25112539 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

واکنش فغانی به خبر خداحافظی اش از دنیای داوری

داور بین المللی فوتبال کشورمان به خبر خداحافظی اش از دنیای داوری، پس از جام جهانی 2018 روسیه واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فغانی، داور بین المللی ۴۰ ساله فوتبال ایران که قرار است، همراه با محمدرضا منصوری و رضا سخندان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور یابد و به احتمال زیاد قضاوت‌هایی هم خواهد داشت، احتمال دارد پس از حضور در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال از داوری خداحافظی کند.

فغانی داوری را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد و تا سال ۱۳۸۷ در لیگ آزادگان داوری کرد. او از سال ۸۶ سوت زدن در لیگ برتر را آغاز کرد و پس از درخشش، در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نیز حضور یافت، اما هیچ قضاوتی به او نرسید و احتمال دارد در روسیه داوری کند.

او از سال ۲۰۰۸ در فهرست بین المللی فیفا است و در سال ۲۰۱۷ هم در رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها دیدار آلمان - شیلی و پرتغال - شیلی را قضاوت کرد. پدر، برادر و خواهر او هم داور هستند و فغانی در خانواده‌ای کاملا داوری رشد کرد.

بر همین اساس، با علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال گفت و گو کردیم که در زیر می‌خوانید.

او در خصوص خداحافظی از فوتبال بیان کرد: باید تا پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صبر کنیم تا ببینیم وضعیت چگونه می‌شود. اگر احساس کنم، می‌توانم به جامعه داوری کمک کنم، همچنان در این جمع خواهم ماند، اما در غیر اینصورت خداحافظی می‌کنم. همانطور که گفتم، باید تا پایان جام جهانی صبر کنیم و در آن زمان تصمیم می‌گیریم.

نظر شما