شناسهٔ خبر: 25112535 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همدان|مطالبات جانبازان تا پایان سال ۹۷ پرداخت می‌شود

R41405/P1486/S6,75/CT11

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت مطالبات جانبازان دربودجه امسال تصویب شده است و تا پایان سال ۹۷ پرداخت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رزن، حسن لطفی ظهر امروز در گردهمایی جانبازان این شهرستان که به مناسبت روز جانباز برگزار شد با بیان اینکه در این دنیا هیچ نعمتی بالاتر از حیات بشر و سلامتی نیست، اظهار داشت :ایثارگران و جانبازان بدون هیچ توقع جان خود را در راه احیاء ارزش‌های اسلامی فدا کردند.

وی با بیان اینکه شرافت و منفعت هیچگاه یکجا جمع نمی‌شود، گفت : وقتی ما تاریخ زندگی انسان‌های بزرگ را نگاه می‌کنیم که تاریخ را می‌سازند به این نتیجه می‌رسیم که انسان‌های بزرگ کسانی هستند که همواره شرافت را بر منفعت ترجیح دادند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نتوانستیم جایگاه و شان جانبازان را در جامعه حفظ کنیم، افزود: حق و شان جانبازان خیلی بالا است و قداست جانبازان با مادیات قابل سنجش نیست.

لطفی از پرداخت مطالبات جانبازان تا پایان سال 97 خبرداد و افزود: با رایزنی‌ها صورت گرفته پرداخت مطالبات جانبازان در بودجه امسال تصویب شده است.

وی با اشاره به موضوع بندالف تبصره 2 در قانون اساسی گفت: در بودجه امسال یک الحاقیه اضافه شده است که درآن به صراحت آمده که دولت مکلف است مطالبات و دیون ایثارگران را از محل واگذاری بنگاه‌های دولتی درسال 97 پرداخت نماید که خوشبختانه با اکثریت آرا این طرح به تصویب رسید.

لطفی با بیان اینکه خوشبختانه یک وحدت و همدلی خوبی بین مسئولان شهرستان رزن وجود دارد، گفت:این وحدت و همدلی در سایه تعامل به دست آمده است که بسیار ارزشمند است.

امام جمعه شهرستان رزن هم روحیه جانبازی را یک صفت بسیار با ارزش عنوان کرد و افزود: روحیه جانبازی یک روحیه مقدس است که جانبازان در 8سال دفاع مقدس با تاسی از پیشوای خود حضرت ابوالفضل (ع) به این مقام نائل شدند.

حجت الاسلام مولازاده با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا این روحیه کمرنگ نمایند و خیال می کنند 8سال دفاع مقدس تمام شد این روحیه دیگر از بین رفته است گفت:دشمنان بدانند تا زمانی که دین است و رشادت‌های امیر مومنان و حضرت عباس بیان می‌شود هرگز دشمنان به اهداف خود نمی‌رسند.

امام جمعه رزن با بیان اینکه جانبازان علمداران انقلاب اسلامی هستند گفت:هرگاه بخواهیم از انقلاب ایرانی مثالی بزنیم از جانبازان یاد می‌کنیم چرا که هنوز یادگاران جنگ وجود دارند
و تا زمانی که آنها هستند ما مدیون آنها هستیم.

مولازاده از توزیع کتاب‌های شهداء در مساجد این شهرستان خبر داد و گفت:این طرح با هدف آشناسازی جوانان و نسل‌های جدید انقلاب با سیره و رفتار شهداء با همت خیرین شهرستان رزن اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما