شناسهٔ خبر: 25112490 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مهلت ارسال آثار به «جایزه گیمیستان ۲۰۱۸» یک هفته تمدید شد

گروه فناوری اطلاعات ــ مهلت ارسال آثار برای رقابت در «جایزه گیمیستان ۲۰۱۸» که تا پیش از این تا ۳۱ فروردین ماه تعیین شده بود،‌ به مدت یک هفته تمدید شد.

صاحب‌خبر -

مهلت ارسال آثار به «جایزه گیمیستان ۲۰۱۸» یک هفته تمدید شد

به گزارش ایکنا؛ به نقل‌از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، به‌دلیل پیام‌ها و درخواست‌های مکرر بازی‌سازان برای تمدید مهلت ارسال آثار، مهلت ارسال آثار به دومین دوره رویداد Tehran Game Convention جهت رقابت در جایزه گیمیستان، تا هفتم اردیبهشت ماه تمدید شد.

تاکنون حدود ۶۰ بازی از کشورهای ایران، هند، پاکستان، ترکیه، قزاقستان، ارمنستان، بحرین و مصر جهت حضور در نخستین دوره جایزه گیمیستان دریافت شده است. این هفت کشور در منطقه فرضی گیمیستان هستند که مجموعا ۳۳ کشور را شامل می‌شود.

10 عضو هیئت داوران «جایزه گیمیستان» که شامل نمایندگان ناشران و توزیع کنندگان بین‌المللی بازی‌های ویدئویی هستند نیز معرفی شده‌اند و این افراد پس از پایان مهلت دریافت آثار، به انتخاب برترین بازی‌های منطقه گیمیستان می‌پردازند.

هدف اصلی جایزه گیمیستان ایجاد فرصت برای توسعه‌دهندگانی است که به دنبال ناشران و خریداران بین‌المللی جهت حضور در بازارهای جهانی می‌گردند. به همین دلیل نیز داوران گیمیستان به صورت هدفمند انتخاب شده و شامل نمایندگانی از شرکت‌های بزرگ ناشر، توزیع کننده و خریدار بازی می‌شوند. همچنین این شرکت‌ها نیز در مناطق مختلف جغرافیایی فعالیت می‌کنند و به همین دلیل فرصت مناسبی برای بازی‌سازان است تا شانس خود را برای جلب نظر ناشران مختلف بین‌المللی امتحان کنند.

براساس این گزارش نامزدهای هر بخش 15 خردادماه در سایت رویداد تی‌جی‌سی معرفی خواهند شد و این افراد امکان حضور رایگان در این رویداد را خواهند داشت. در نهایت بهترین بازی‌های منطقه گیمیستان 15 تیرماه و در مراسم اختتامیه TGC2018 معرفی می‌شود و جوایز ارزنده‌ای به برندگان تعلق خواهد گرفت.

دومین دوره رویداد بین‌المللی TGC به عنوان بزرگ‌ترین رویداد تجاری و علمی بازی‌های ویدئویی در منطقه 14 و 15 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برپا می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود می‌توانید به صفحه اختصاصی گیمیستان به نشانی tehrangamecon.com/en/gamistan-awards مراجعه کنید.

انتهای پیام

نظر شما