شناسهٔ خبر: 25112391 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی در همه نقاط استان بوشهر توزیع شود

بوشهر - رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات و زیرساخت‌های آموزشی در همه نقاط استان بوشهر توزیع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر سعادت ظهر شنبه در نشست با مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اظهار داشت: شادابی و نشاط یکی از نیازهای اصلی کودکان و نوجوانان است و باید در این مسیر تلاش خوبی صورت گیرد.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آموزش و رشد این قشر، خاطرنشان کرد: این کانون می‌تواند با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع گام‌های مهم و موثری را در رشد جنبه های فکری، هنری و شخصیتی کودکان و نوجوانان داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز همه اقشار جامعه به شادابی و نشاط، تصریح کرد: با وجود کمبودهایی که وجود دارد، شاهد تلاش‌های بسیار خوبی در این حوزه بوده‌ایم و کارهای بزرگی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تمرکز امکانات و فضاهای آموزشی در مرکز استان پسندیده نیست، اضافه کرد: فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز باید فعالیت‌های خود را در سطح روستاها و مناطق محروم گسترش دهد تا همگان از آن بهره‌مند شوند.

سعادت با بیان اینکه مناطق محروم از جمله بخش‌های ارم و بوشکان نیازمند توجه بیشتری هستند، تصریح کرد: امکانات و زیرساخت‌های آموزشی در همه نقاط استان بوشهر توزیع شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نیز با اشاره به موفقیت‌های این کانون در جشنواره‌های منطقه‌ای، استانی و بین المللی اظهار داشت: انتظار داریم حمایت موثری از کانون صورت گیرد.

زهره عالی نسب افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان شاهد توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی، تجهیز و ‌ترویج کتابخانه‌های شهری و روستایی، تأمین هزینه برای ساخت فیلم‌های سینمایی باشیم.

نظر شما