شناسهٔ خبر: 25112377 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

می‌توانیم مشکلات گذشته را فراموش کنیم/

ساغلام: فردا شروعی دوباره در تاریخ تراکتورسازی است / دلیل محرومیت هواداران را نمی‌دانم!

نصر: سرمربی تیم تراکتورسازی ادعا کرد که این تیم می‌تواند مشکلات گذشته را فراموش کند و صفحه جدیدی در تاریخ باشگاهش رقم بزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، اطغرول ساغلام، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدار با صنعت نفت آبادان بازی مهمی برای ما به حساب می آید و من این حرف را از زوایای مختلف می‌زنم.

وی افزود: اول اینکه این دیدار یکی از 2 بازی آخر ما در لیگ برتر به حساب می‌آید، اما به امید خدا قرار است لیگ را با نتیجه خوب به پایان برسانیم و فصلی که با مشکلات زیادی در آن حضور داشتیم را بدون مشکل تمام کنیم. از یک طرف هم می‌خواهم از مصطفی آجورلو که باعث شد من اکنون اینجا باشم، تشکر کنم. می‌خواهیم فردا با یک نتیجه خوب او را بدرقه کنیم و به مدیرعامل جدیدمان هم خوش‌آمد بگوییم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه خاطرنشان کرد: نفت آبادان تیم بسیار خوبی است و فردا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت، اما تیمی که بیشتر به امتیاز نیاز دارد ما هستیم و می‌خواهیم نتیجه خوبی هم بگیریم. اهمیت بازی فردا در این است که می‌تواند برای جامعه تراکتورسازی شروع دوباره خوبی باشد. ما می‌توانیم مشکلات گذشته را فراموش کنیم و صفحه جدیدی در تاریخ باشگاه باز کنیم.

ساغلام با اشاره به حضور هواداران تیمش در بازی فردا گفت: آرزوی قلبی ما این بود که با حضور هواداران‌مان این شروع دوباره را داشته باشیم، اما متأسفانه با محرومیتی که نمی‌دانم چطور است باید بدون حضور هواداران‌مان بازی کنیم. شرایط هر چه می‌خواهد باشد، اما ما فردا مجبوریم تا همه مشکلات را کنار بگذاریم و بازی خوبی انجام دهیم. دانیال اسماعیل‌فر شرایط خوبی برای بازی فردا دارد و تلاش می‌کنیم از او در این دیدار استفاده کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پایان در مورد تغییرات مدیریت این باشگاه گفت: تنها چیزی که ما اکنون به آن فکر می‌کنیم این است که فردا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و برنده از زمین خارج شویم. چیزی که اهمیت دارد این است که تراکتورسازی در آینده بتواند نتایج خوبی کسب کند.

انتهای پیام/

نظر شما