شناسهٔ خبر: 25112309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار مهدی‌شهر:

نقشه راه حمایت از کالای ایرانی در مهدی شهر ترسیم شود

مهدیشهر - فرماندار مهدی‌شهر حمایت از کالای ایرانی را ضامن رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال دانست و گفت: ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی با برنامه ای مدون می بایست ترسیم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ارگی ظهر شنبه در اولین جلسه شورای اداری مهدی‌شهر در سال ۹۷ به میزبانی فرمانداری شهرستان، ضمن بیان اینکه نقشه راه حمایت از کالای ایرانی در مهدیشهر ترسیم می شود، تاکید کرد: باید در راستای تحقق شعار سال، مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام های اساسی برداشت.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت ایام شعبانیه، افزود: شهرستانی که مزین به امام زمان (عج) است باید بتواند هر چه بهتر عید نیمه شعبان را با شکوه برگزار کند لذا از فعالان این حوزه میخواهیم تا نسبت به برنامه ریزی درباره مراسم این ایام اهتمام داشته باشند.

مقام معلم تجلیل شود

فرماندار مهدی‌شهر در دیگر بخش سخنان خود، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی به‌طور شایسته در برگزاری مراسم هفته معلم با اداره آموزش‌وپرورش نیز همکاری داشته باشند و همان‌طور که معلمی شغل انبیا است بتوانیم به‌طور شایسته از مقام معلم تجلیل کنیم و از آموزگاران شهرستان تقدیر و تشکر شود.

ارگی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «جوانی بهار زندگی است» افزود: با توجه به هفته جوان توقع می‌رود با حرکت و تلاش مدیران، جوانان بتوانند پرچم جمهوری اسلامی را در قله‌های پیشرفت و موفقیت به اهتزاز درآورند.

وی با اشاره این جمله از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «جوانان امروز آماده‌تر از جوانان اول انقلاب هستند» خاطرنشان کرد: یقیناً این سخن مقام معظم رهبری بر توجه بیش از پیش به جوانان امروز تأکیددارند و امیدواریم دستگاه‌های اجرایی مشارکت صد در صد را با اداره ورزش و جوانان داشته باشند.

فرماندار مهدی شهر ضمن تقدیر و تشکر از شهرداران شهرهای تابعه شهرستان در زیباسازی فضای شهری خصوصا طی ایام نوروز گفت: مردم این شهرستان با قدرشناسی از زحمات ارزشمند شهرداران قدردان تلاش‌های این خدمتگزاران هستند و امیدواریم که این تلاشگران عرصه خدمت به مردم باانگیزه بیشتر به این راه ادامه دهند.

معرفت افزایی مد نظر است

امام‌جمعه مهدی‌شهر نیز در این مراسم با توجه به فرارسیدن ماه مبارک شعبان و اعیاد شعبانیه برافزایش معرفت و ایجاد فضای معنوی در جامعه تأکید کردند

حجت‌الاسلام محمد بارانی با توجه به شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است، تصریح کرد: مدیران شهرستان مهدی‌شهر حمایت از کالای ایرانی را از خودشان شروع کرده و با برنامه‌ریزی مناسب مردم را نیز به استفاده از کالای ایرانی ترغیب کنند.

نظر شما