شناسهٔ خبر: 25112306 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

مسلمان شدن جوان استرالیایی در حرم امام رضا (ع)

باشگاه خبرنگاران جوان : جوان استرالیایی با ادای شهادتین در حرم مطهر امام رضا (ع) مسلمان شد.

صاحب‌خبر -

«جیمز لی بوردمن» جوان ۳۴ ساله استرالیایی دانش آموخته رشته مهندسی آی تی پس از ۵ سال مطالعه مستمر و بحث و گفت‌وگو با کارشناسان مسلمان، دین اسلام و مذهب تشیع را برگزید و به دین اسلام گروید.

وی گفت: کتاب‌های بسیاری پیرامون اسلام و تشیع مطالعه کردم و با مقایسه اسلام با سایر ادیان دریافتم، حقیقت واقعی دین در اسلام نهفته است و گم شده‌ای که سال‌ها به دنبال آن بودم را پیدا کردم.

وی افزود: در اکثر کشور‌ها موج شدیدی علیه اسلام شکل گرفته و همین امر منجر شده تا تبلیغات نادرستی به راه بیفتد و مانع معرفی درست اسلام به جهانیان شود.

این جوان تازه مسلمان گفت: فقدان درک نسبت به دین اسلام ایجاب می‌کند تا درک و فهم مردم را راجع به این دین بالا برده و اطلاعات درست و نادرست را برای آنان تبیین کنیم.

بوردمن افزود: تفاوت زیادی بین دین مسیحیت و اسلام وجود ندارد، ولی، چون انجیل بار‌ها مورد ویرایش قرار گرفته و نظرات چندین نفر در آن ورود پیدا کرده از این لحاظ دچار تحریف شده است و بنابراین دلیل قطعی برای پذیرش اسلام ناب بودن و یک دست بودن آیات و تفاسیر قرآن است.

وی ادامه داد: اسلام کامل کننده دین حضرت مسیح (ع) است و معتقدم که آنچه حضرت عیسی (ع) آورده، توسط پیامبر اسلام (ص) تکمیل شده و در واقع می‌توان گفت: اسلام کامل کننده ادیان سابق بوده است.

بوردمن پس از مسلمان شدن نام مبارک «علی» را برای خود برگزید و انتخاب این نام به واسطه شخصیت بزرگ و فداکار حضرت علی (ع) دانست.

 

نظر شما