شناسهٔ خبر: 25112299 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

​ترجمه کتاب جنجالی جیمز کومی به نمایشگاه کتاب می‌آید

کتاب «وفاداریِ بالاتر» با ترجمه علی سلامی از سوی انتشارات مهراندیش در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ​کتاب جنجالی جیمز کومی، «The Higher Loyalty»، رئیس اسبق اف‌بی‌آی، با عنوان «وفاداریِ بالاتر» با ترجمه علی سلامی، توسط انتشارات مهراندیش در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت) عرضه می‌شود.

جیمز کومی، در کتابش تحت عنوان «The Higher Loyalty» که در تاریخ ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) منتشر شد، به بررسی ویژگی‌های رهبریِ اخلاقی می‌پردازد و پس از بررسی ساختار خانواده‌های مافیایی در آمریکا و دیدگاه سران مافیا نشان می‌دهد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نیز همان سبک و ویژگی‌های یک رئیس مافیایی را داراست و با همان نگرش بر آمریکا حکومت می‌کند.




در این کتاب کومی خواننده را به سفری در تاریخ آمریکا از گذشته و سپس حادثه یازده سپتامبر می‌برد. از دیدگاه او آمریکا کشوری است که دروغ‌گویان سیاست آن را در دست گرفته‌اند و آن را به ورطه نابودی می‌کشانند.

کومی خود را وفادار می‌شناسد، اما نه وفادار به زورگویی و رؤسای زورگو و نادان، که وفادار به ارزش‌های ماندگار انسانی و حاکمان خیرخواه و مصلحت‌اندیش. این کتاب با شمارگان اولیه 850 هزار نسخه یعنی پنج برابر تیراژ «آتش و خشم» اثر مایکل ولف از سوی انتشارات مک‌میلان منتشر شد و هم‌اکنون پرفروش‌ترین کتاب در سایت آمازون است.

نظر شما