شناسهٔ خبر: 25112219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در نشستی مطرح شد؛

اجرای طرح محلّه رضوی در البرز با همت خادمان قرارگاه رسانه ای خادمان معین الضعفاء

خبرگزاری شبستان: قرارگاه رسانه ای خادمان معین الضعفاء حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در راستای تبیین جایگاه آن امام رئوف، طرح محلّه رضوی را در دستور کار خود قرار دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، اعضاء کانون خادمیاران رسانه ای آستان قدس رضوی صبح شنبه (1 اردیبشهت) با حضور در قرارگاه رسانه ای خادمان معین الضعفاء حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در راستای تبیین جایگاه آن امام رئوف، طرح محلّه رضوی را در دستور کار خود قرار دادند.

 

بر اساس این گزارش، به منظور تدوین گزارش های ماهیانه و سه ماهه همه کانون های خادمیاری در شهرستان های البرز مشخص شد، یک فرمت واحد و مشخص طراحی شود.

 

همچنین در راستای، تهیه شناسنانه کانون های استان نیز فرم لازم طراحی شد و بر این امر که تمامی کانون ها مزین به تصاویر حرم مطهر رضوی باشند تاکید گردید.

 

 

از دیگر مصوبات این نشست، ارائه کد شناساسیی کانون ها براساس کد شهرستان و کد موضوعی بود که بر مبنای آن پیگیری کارها براساس شیوه کد گذاری سریع تر و با دقت بیشتری انجام شود.

 

ابوالفضل مهرابی پور، رئیس کانون خادمیاران رضوی رسانه استان البرز سه طرح را مورد تامل قرار داد و گفت: ایجاد شهرک رضوی، جشن تکلیف دانش آموزان و ازدواج رضوی از جمله طرح هایی است که می تواند در تبیین جایگاه رفیع حضرت امام رضا (ع) در استان موثر تلقی شود.

 

مهرابی پور در پایان بر لزوم تحقق طرح محلّه رضوی با همت و مساعدت شهرداری کرج تاکید کرد و گفت: اجرای طرح محلّه رضوی با مدیریت مسجد امام رضا(ع) در منطقه گامی موثری در جهت توسعه و ترویج فرهنگ رضوی است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: طرح های ویژه و کارآمدی را به منظور تبیین فرهنگ رضوی در جامعه می توان اجرا کرد که از جمله آنان قرائت صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مساجدی است که به نام آن امام معصوم مزین هستند.

 

 

 

 

نظر شما