شناسهٔ خبر: 25112167 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

۴ روایت متفاوت از مرگ اندیشه در «زیر صفر»/«مالی سوئینی» نهم اردیبهشت ماه به تالار اصلی می‌رود

آغاز اجرای نمایش «زیر صفر» با موضوع ۴ روایت از مرگ اندیشه و هویت آدمی و همچنین «مالی سوئینی» به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی به ترتیب در تماشاخانه دیوارچهارم و تئاتر شهر دو خبر از تازه‌های تئاتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، «زیر صفر» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا سید، از روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، در تماشاخانه دیوارچهارم روی صحنه می‌رود.

«زیر صفر» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا سید، اثری است از تماشاخانه «دیوار چهارم»، که فضایی کمدی و گروتسک دارد و دارای ۴ روایت از مرگ اندیشه و هویت آدمی، از آلمان نازی تا لهستان کمونیستی و از ژاپن پیشرفته تا آمریکا است.

رسول حسن‌پور، بهمن وخشور، سارا تقوی، مینو ملکی، جلال محبی، امیررضا جلالی، ندا گلرنگی، علی نوبخت، رضا شرفی، حمیدرضا اسدزاده و مجتبی کاظمی بازیگران نمایش «زیر صفر» هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه‌کنندگان و مجریان طرح: حسین جزایری و عبدالرزاق بنی شیخ الاسلامی، موسیقی: آلین جوهرچی و شایان وزیری، مشاور هنری: سید مسعود موسوی، مشاوران کارگردان: سیدمسعود موسوی و رسول حسن پور، طراح صحنه و لباس: مریم اسکویی، طراح نور: یونس نوروزی، طراح گریم: ماریا دیزجی، مدیر صحنه: ایمان نظری، ساخت دکور: کارگاه ساخت دکور «دیوار چهارم» به سرپرستی عبدالرزاق بنی‌شیخ‌الاسلامی، روابط عمومی و تبلیغات: گروه روابط عمومی «دیوار چهارم»، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت، امور اجرایی و تولید محتوا: مجتبی کاظمی، تبلیغات مجازی: رکسانا سکایش، طراحی پوستر و بروشور: بهمن وخشور، ساخت تیزر: رضا ولی‌زاده و احسان محبی، مسئول نور و صدا: فرامرز احمدی و عکاس: زهره آذین.

نمایش «زیر صفر» از روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان جهت تماشای این نمایش می‌توانند به سایت www.tik۸.com و یا به گیشه تماشاخانه دیوارچهارم به آدرس میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴۴ مراجعه کنند.

«مالی سوئینی» نهم اردیبهشت ماه به تالار اصلی می‌رود

اجرای نمایش «هملت و دن کیشوت» جمعه شب ۳۱ فروردین ماه در حالی به اجرای خود پایان داد که از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت نمایش «مالی سوئینی» در تالار اصلی تئاتر به صحنه می‌رود.

نمایش «هملت و دن کیشوت» به کارگردانی تاجبخش فناییان جمعه شب ۲۱ فروردین به اجرای خود در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر پایان داد. این اثر نمایشی از روز ششم اسفند ماه سال ۹۶ اجرای خود را آغاز کرده بود.

با پایان گرفتن اجرای نمایش «هملت و دن کیشوت»، نمایش «مالی سوئینی» به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود. در این اثر نمایشی صابر ابر، الهام کردا و امیر آقایی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نظر شما