شناسهٔ خبر: 25111846 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

هلال احمر: پیکر هیچ کدام از مسافران هواپیمایی یاسوج بر اساس چهره شناسایی نشد

اگر پیکری شناسایی شده از روی مسائلی مانند وجود کارت پرواز یا انگشتری که در دست بوده و نشانه‌های این چنینی این اتفاق افتاده و پیکری از روی چهره شناسایی نشده است.

صاحب‌خبر -

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که هیچکدام از پیکرهای مسافران هواپیمایی سقوط کرده تهران- یاسوج در ارتفاعات دنا از روی چهره شناسایی نشده‌اند.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است: شرایط بافت‌هایی که از پیکرهای مسافران پیدا شده به گونه‌ای بوده که امکان شناسایی هویت از روی آنها وجود نداشته و اگر پیکری شناسایی شده از روی مسائلی مانند وجود کارت پرواز یا انگشتری که در دست بوده و نشانه‌های این چنینی این اتفاق افتاده و پیکری از روی چهره شناسایی نشده است.

در این اطلاعیه تصریح شده درخصوص اینکه بعد از اینکه تیم‌های سپاه موفق شدند مکان دقیق سقوط را شناسایی کنند تیم‌های جستجو اعزام شدند، این اتفاق در شرایطی افتاد که رسیدن به منطقه به خاطر شرایط جوی کار مشکلی بود و زمستان دنا عملا ۲ روز پیش از این حادثه آغاز شده بود.

تاکنون تیم‌های امدادی مختلفی برای عملیات در منطقه حاضر شدند و چیزی در حدود ۶۵۰ نیرو تاکنون در منطقه حضور پیدا کردند.

شرایط منطقه به گونه‌ای است که گاهی هوا برای انجام عملیات مناسب می‌شود اما پس از آن به عنوان مثال ۲ روز هوا و شرایط جوی تغییر می‌کند و بعد از آن باز هم افزایش برف رخ می‌دهد که همه اینها از عواملی هستند که در انجام عملیات مشکل ساز می‌شود.

نظر شما