شناسهٔ خبر: 25111768 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرج| سجادمردانی: با آمادگی کامل در رقابت‌های تکواندو جام فجر حاضر می‌شوم

R41451/P1494/S6,50/CT1

ملی پوش تکواندوی کشورمان گفت: در این رقابت‌های تکواندو جام فجر با آمادگی کامل و بسیار بالا حاضر می‌شوم و با توجه به انتخابی بودن این رقابت‌ها همه ملی پوشان انگیزه بالایی دارند تا بهترین بازی را به نمایش بگذارند.

صاحب‌خبر -

 سجاد مردانی ملی پوش تیم ملی تکواندوی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندو فجر اظهار داشت: من در این رقابت‌ها با آمادگی کامل و بسیار بالا  حاضر می‌شوم و با توجه به انتخابی بودن این رقابت‌ها همه ملی پوشان انگیزه بالایی دارند تا بهترین بازی را به نمایش بگذارند.

ملی پوش تکواندو کشورمان  در ارتباط بh میزبانی استان البرز افزود: از گذشته استان البرز در این رشته ورزشی ملی پوشان بزرگی را معرفی کرده است و این میزبانی هم نشان می‌دهد چقدر این استان به این رشته ورزشی اهمیت می‌دهد و امیدوارم تا پایان این رقابت  شاهد میزبانی خوبی از سوی استان البرز باشیم.

مردانی درباره روند مسابقات که از صبح امروز شروع شده است، گفت:روزها و هفته‌های حساسی در انتظار تکواندوی ایران است و امیدوارم باز هم شاهد درخشش ملی پوشان در مسابقات آسیایی و جهانی باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم  بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر در بخش مردان و دهمین دوره این مسابقات در بخش زنان با حضور 187 تکواندوکار به مدت 2 روز در سالن انقلاب شهر کرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

نظر شما