شناسهٔ خبر: 25111444 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مسئول بررسی تحلیل موسسات آموزش عالی مشهد:

پیگیر مشخص شدن عوامل هتک حرمت اخیر در «برج سلمان» هستیم/ اتفاق رخ داده در پازل نفوذ فرهنگی دشمن است

مسئول بررسی تحلیل موسسات آموزش عالی مشهد گفت: قطعا ما تا آخرین نفس پیگیر اتفاقات اخیر در برج سلمان هستیم و تا مشخص نشدن عوامل این ماجرا این موضوع را رها نخواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

اشکان آنت، مسئول بررسی تحلیل موسسات آموزش عالی مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: امروز نفوذ دشمن در همه زمینه‌ها دیده شده چه بهداشت درمان چه محیط زیست و منابع طبیعی و هسته ای و دیگر موارد.

آنت افزود: دغدغه اصلی انگلستان از سال‌های گذشته بحث فرهنگی ایران بوده است و از چندین سال قبل در دوران دولت هفتم و هشتم و حتی قبل تر از آن نیز به این موضوع ورود داشته است.

مسئول بررسی تحلیل موسسات آموزش عالی مشهد افزود: اتفاقات رخ داده در برج سلمان مشهد قطعا در پازل نفوذ فرهنگی دشمن است.

وی ادامه داد: ضمن تقدیر از اقدامات انقلابی مسئولین قوه قضائیه خراسان رضوی از این نهاد درخواست پیگیری سریع و برخوردی قانون‌مند با تمامی متخلفین این فاجعه فرهنگی را داریم.

آنت همچنین با واکنش به دیدار سفیر انگلیس و شهردار مشهد گفت: همچنین از قوه قضائیه می‌خواهیم که در خصوص این دیدار سفیر انگلیس و شهردار مشهد پیگیری های لازم را انجام دهند.

مسئول بررسی تحلیل موسسات آموزش عالی مشهد افزود: همه دنیا این شهر را به اسم مشهدالرضا می شناسند، این شهر مقدس است اما متاسفانه عده‌ای با فعالیت این چنین چهره عمومی شهر مشهد را می خواهند خدشه دار کنند.

وی در پایان تاکید کرد: قطعا ما تا آخرین نفس پیگیر اتفاقات اخیر هستیم و تا مشخص نشدن عوامل این ماجرا این موضوع را رها نخواهیم کرد.

نظر شما