شناسهٔ خبر: 25111231 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شهید لطفی نیاسر به همه ثابت کرد شیرمردان رهروی «حیدر کرار» چون کوه استوارند

خبرگزاری شبستان: افتخار جمهوری اسلامی، امروز این است که در مجاورت مرزهای رژیم صهیونیستی و بالاسر آنها، رزمندگان حزب‌الله و مقاومت، این شیرمردان رهرو «حیدر کرار» چون کوهی عظیم و استوار ایستاده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی به پدر شهید مدافع حرم مهدی لطفی نیاسر شهادت این رزمنده‌ی صمیمی و پر تلاش که عمر کوتاه و با برکت خود را در دفاع از حریم اهل‌بیت«علیهم‌‌السلام» و در مقابله با اشقیای تکفیری وصهیونیسم جهانی […]

 

بنابر این، حجت الاسلام والمسلمین، رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی به پدر شهید مدافع حرم مهدی لطفی نیاسر شهادت این رزمنده‌ی صمیمی و پر تلاش که عمر کوتاه و با برکت خود را در دفاع از حریم اهل‌بیت«علیهم‌‌السلام» و در مقابله با اشقیای تکفیری وصهیونیسم جهانی سپری کرد و در همین جبهه‌ پر‌افتخار به آرزوی خود یعنی شهادت در راه خدا و در حال جهاد فی سبیل‌الله با صهیونیست نائل آمد را تبریک و تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

 

سرور گرامی جناب حجةالاسلام و المسلمین حاج‌شیخ نعمت‌الله لطفی‌نیاسر «دامت توفیقاته»

 

سلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

 

شهید بزرگوار مهدی لطفی‌نیاسر، حجت خداوند در مقابل چشم همگان و نمونه‌ای درخشان از رویش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است. و با شهادتش به همه ثابت کرد در مکتب عاشورا، مذاکره و نرمش مقابل دشمن معنا ندارد. این شهید عزیز، به تکلیف عمل کرد. اما اکنون وظیفه بر دوش ماست تا مراقب باشیم علی‌رغم خواست و تلاش جریان‌های نفوذی دشمن، پیام و پرچم عزت شهدا در هیاهو و غبار صحنه‌های حقارت‌آلودِ بازی‌های سیاسی کمرنگ و گم نشود.

 

افتخار جمهوری اسلامی، امروز این است که در مجاورت مرزهای رژیم صهیونیستی و بالاسر آنها، رزمندگان حزب‌الله و مقاومت، این شیرمردان رهرو «حیدر کرار» چون کوهی عظیم و استوار ایستاده‌اند.

 

شهادت برادر پاسدار شهید مهدی لطفی نیاسر را به جناب‌عالی، خانواده‌ی گرامی و بازماندگان و دوستان و همرزمانش و به مجموعه‌ پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت میگوییم.

 

این رزمنده‌ی صمیمی و پر تلاش، عمر کوتاه و با برکت خود را در دفاع از حریم اهل‌بیت«علیهم‌‌السلام» و در مقابله با اشقیای تکفیری وصهیونیسم جهانی سپری کرد و در همین جبهه‌ پر‌افتخار به آرزوی خود یعنی شهادت در راه خدا و در حال جهاد فی سبیل‌الله با صهیونیست

نائل آمد.                                                                   

 

فضل و رحمت الهی بر او گوارا باد.

نظر شما