شناسهٔ خبر: 25110947 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حمایت از پیام رسان های داخلی گامی در جهت تحقق شعار سال است

خبرگزاری شبستان:نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت:فراگیری پیام رسان‌های خارجی برای اقتصاد و امنیت و تربیت و اخلاق ما تهدید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به  نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان،نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به فضای مجازی که این روز‌ها به صورت جدی مطرح شده است گفت:فضای مجازی آسیب‌ها و تهدیدات جدی امنیتی برای ما دارد؛ بسیاری از کارشناسان عالی‌رتبه و مدیران ارشد قانع شده‌اند که این یک تهدید بزرگ است و باید برای آن فکری کرد؛ هرچند دیر شده باشد. در جریان اغتشاشات اخیر، تلگرام نقش مؤثری داشت و مجموعه‌ی ما هم در این زمینه وظایفی دارد که باید انجام دهد.


حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: در بحث استقبال از کالای ایرانی باید اتحادیه و مجموعه‌ی ما پیشقدم شود و فوری از تلگرام هجرت کند. در بخش‌های دیگر بچه‌ها خیلی فعال نیستند و توئیت مشتری عمومی ندارد و بیشتر خواص هستند. ضمناً فیلتر هم هست. عده‌ای نیز به اینستاگرام علاقه نشان می‌دهند. اما آنچه فراگیر است و مخاطره دارد، تلگرام است. همه‌ی شما از آن لذت می‌برید و در کار‌های خوب نظیر مراسلات و محتوا‌ها با آن مشغول هستید. به نظر من الان فرصت خوبی است که نیروهای مؤمن به صورت فوری و داوطلبانه و قبل از فیلترینگ، مهاجرت کنند. 


نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: فراگیری پیام رسان‌های خارجی برای اقتصاد و امنیت و تربیت و اخلاق ما تهدید است. به همین دلیل به پیامرسان‌های داخلی مهاجرت می‌کنیم. از طرف دیگر این هم نوعی کالا است و اصل حمایت از کالای ایرانی و تعصب روی کالای ایرانی،ما را به سمت پیام رسان های داخلی سوق  می دهد اگر اشکال هم داشته باشد، مهم نیست؛ چون به خودمان تعلق دارد. اگر ملت استقبال کند، دولت هم ناچار می‌شود که حمایت کند. نتیجه‌ی استقبال مردم، رشد پیامرسان‌های داخلی است. بنابراین به سروش و‌ آی‌گپ و ... مهاجرت کنید.

نظر شما