شناسهٔ خبر: 25110703 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آیت‌الله میرعمادی :

سپاه پاسداران محور مقاومت اسلامی است /جانبازان سند زنده حقانیت جمهوری اسلامی ایران هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان وامام جمعه خرم آباد گفت: سپاه یک نیروی انقلابی با روحیه جهادی و درک مقتضیات انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها با ایثار و فداکاری به دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی پرداخته‌است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛آیت‌الله سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه  با بیان اینکه تقوا کلید صلاح و پاکی انسان است، اظهار کرد: امام علی(ع) تقوا را موجب پاکی و درستی انسان دانسته و فرموده‌است که تقوا ذخیره اندوخته‌ای برای انسان در روز قیامت و همچنین وسیله رهایی از هر نوع هلاکت و نابودی‌است.

وی  افزود: امیدواریم ما نیز بتوانیم در زندگی فردی و اجتماعی خود به زیور تقوا آراسته شویم.

آیت الله میرعمادی  ضمن تبریک حلول ماه شعبان فرارسیدن اعیاد شعبانیه، افزود: این اعیاد را محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و تمامی دوستداران اهل‌بیت(ع) تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

وی با اشاره به ولادت باسعادت امام حسین(ع) در روز سوم شعبان و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت‌ماه  وگفت: امام حسین(ع) اسوه جهاد فی‌سبیل‌الله و الگوی قیام ک جهاد و بزرگترین پاسدار اسلام است.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: امام حسین(ع) با جان نثاری، گذشت و ایثار در راه دین و ارزش‌های الهی برای تمامی مجاهدین، رزمندگان و آزادگان الگو است و بسیار مناسبت ارزشمندی است که این روز را به‌عنوان روز پاسدار نام‌گذاری کنند.

وی  با بیان اینکه روز پاسدار روز جان‌نثاری و ایثار پاسداران در راه اسلام و انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: روز پاسدار روز بزرگداشت انسان‌هایی است که با الگو قراردادن امام حسین(ع) در راه ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی و خون شهیدان ایستادگی می‌کنند.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: سپاه پاسداران از بدو تاسیس تاکنون کارنامه درخشان و پرافتخاری در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی داشته و این افتخارات بر ملت ایران پوشیده نیست.

وی بابیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه جهاد و شهادت پیش‌تاز مقاومت و ایستادگی است، عنوان کرد : سپاه پاسداران در عرصه تولید انواع تجهیزات نظامی به مرحله خودکفایی رسیده و این عرصه پیشرفت، رعب و وحشت را در دل استکبار جهانی انداخته‌است.

آیت الله میرعمادی اضافه کرد: سپاه در عرصه پیشرفت و آبادانی بزرگترین پروژه‌های کشور را به‌نحو احسنت به انجام رسانده‌است.

وی ضمن اشاره  به اقدام پسندیده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مبنی بر پذیرفتن 6دهستان محروم استان و اجرای طرح پیشرفت و آبادانی در این روستاها،  بیان کرد: سپاه یک نیروی انقلابی با روحیه جهادی و درک مقتضیات انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها با ایثار و فداکاری به دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی پرداخته‌است.

امام جمعه خرم آباد  نقش سپاه را در مهار فتنه‌های داخلی و خارجی و همچنین سرکوب‌نمودن آشوب‌ها و اغتشاشات نقشی موثر خواند وگفت : استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی و برخی کشورهای غربی و حوزه خلیج‌فارس، نیروهای تکفیری و تروریستی را به‌وجود آوردند، اما این سپاه پاسداران بود که این گروه‌ها را سرجای خود نشاند و فتنه‌ها را برملا و خاموش کرد.

وی افزود: حضور سپاه پاسداران به عنوان مستشار در سوریه و عراق توانست، فتنه تروریست‌ها را در نطفه خفه‌کند و استکبار جهانی به‌خوبی می‌داند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته طومار داعش و تکفیری‌ها را برای همیشه درهم‌پیچد.

آیت الله میرعمادی سپاه پاسداران را محور مقاومت اسلامی دانست  و یادآورشد: دشمن این را به‌خوبی می‌داند که این محور انقلاب اسلامی باایمان، ایثار و فداکاری در راه انقلاب اسلامی ایستاده‌است.

وی با اشاره  به مناسبت پیش‌روی دیگر و سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) بیان کرد: مهمترین ویژگی این حضرت ولایت‌مداری، بصیرت، شهامت و شجاعت بوده‌است و امروز افتخار جانبازان ایران اسلامی این‌است که حضرت عباس(ع) الگوی آنان قرار گرفته‌است.

آیت الله میر عمادی جانبازان را سند زنده حقانیت جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: این عزیزان اسطوره‌های صبر و مقاومت هستند و افتخار جانبازان به‌این است که بزرگ جانباز کربلا حضرت عباس(ع) و بزرگ جانباز انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری دو الگوی آنان است.

وی بیان کرد: از همسران جانبازان نیز تقدیر می‌کنیم که پای جانبازی جانبازهایشان ایستاده‌اند، از خداوند متعال برای آنان اجر کبیر مسئلت داریم.

آیت الله میرعمادی بااشاره  به میلاد باسعادت امام سجاد(ع) گفت: امام سجاد(ع) پیام‌آور قیام عاشورا، سید عابدان و زینت عبادت‌گران است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نیز نیاز به پیام‌رسان دارد و ما باید از امام سجاد(ع) درس بگیریم.

آیت الله میرعمادی  خاطر نشان کرد: ماه شعبان ماه دعا و نیایش است، پس چه‌خوب است که صحیفه سجادیه امام سجاد(ع ) را که سبک زندگی معنوی به‌خوبی ترسیم‌کرده مورد مطالعه قرار دهیم.

وی با اشاره به مناسبت پنجم اردیبهشت‌ماه و سالروز حمله آمریکا به طبس ،تصریح کرد: حادثه طبس، حادثه شکست مفتضحانه آمریکا است که بایستی گفت شکست آمریکا در ماجرای طبس شکست بزرگ و از معجزه‌های الهی بوده‌است.

وی عنوان  کرد: حادثه طبس معجزه‌ای است برای حقانیت جمهوری اسلامی ایران و اثبات قدرت پوشالی آمریکا، حادثه طبس معجزه‌ای برای رسوایی ابدی استکبار جهانی است و امروز پس از گذشت 38 سال از این حادثه اقتدار جمهوری اسلامی ایران بیشتر و بیشتر شده‌است.

آیت الله سید احمد میرعمادی شکست اخیر آمریکا در حمله موشکی به سوریه را رسوایی دیگر برای آمریکا دانست و گفت : این شکست موجب استحکام جبهه مقاومت اسلامی شده‌است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: از خداوند متعال  به‌خاطر نعمت انقلاب اسلامی سپاسگزاریم و برای  داشتن انقلاب و نظام و رهبری حکیم سجده شکر بر درگاه خداوند به‌جای می‌آوریم.

 

نظر شما