شناسهٔ خبر: 25109483 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

۱۴ کارگاه آشنایی با سبک و سیره امام سجاد علیه السلام در شهرستان ها برگزار می شود

مسئول دبیرخانه کمیته اجرایی همایش ملی «سبک زندگی امام سجاد علیه السلام»، از برگزاری ۱۴ کارگاه آشنایی با سبک و سیره امام سجاد علیه السلام در شهرستان ها خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی به نقل از خبرگزاری شبستان؛ هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کمیته اجرایی همایش ملی «سبک زندگی امام سجاد علیه السلام» گفت: سلسله کارگاه های آشنایی با سبک و سیره امام سجاد علیه السلام از سری برنامه های جنبی همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و مقاوم سازی فرهنگی در سبک زندگی امام سجاد(ع)» از سی و یکم فروردین ماه و در آستانه هزارو چهارصدمین سالروز میلاد امام سجاد علیه السلام در 14 مسجد، مدرسه و دانشگاه شهرستان های خراسان شمالی برگزار می شود.

وی موضوع کارگاه ها را با محوریت صحیفه سجادیه و رساله حقوق امام سجاد علیه السلام و با حضور اساتید حوزه و دانشگاه اعلام کرد و افزود: نخستین کارگاه امشب پنج شنبه سی و یکم فروردین ماه در محل حسینیه فاطمیون اسفراین و بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه یکم اردیبهشت دو کارگاه آشنایی با سبک و سیره امام سجاد علیه السلام برگزار می شود، افزود: حسینیه نیروی انتظامی ساعت 7 صبح و مسجد امام سجاد علیه السلام بجنورد بعد از نماز مغرب و عشاء میزبان این کارگاه ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه چهارمین کارگاه، دوم اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام سجاد علیه السلام شهر شیروان برگزار می شود، محل برگزاری پنجمین کارگاه را مسجد صاحب الزمان (عج) شهر آشخانه و بعد از نماز مغرب و عشاء سوم اردیبهشت ماه معرفی کرد.

شیرازیان به میزبانی مدرسه صدرا (1) خواهران بجنورد از کارگاه ها در چهارم اردیبهشت ساعت 9 صبح اشاره کرد و اظهارداشت: در همین تاریخ و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، هفتمین کارگاه در مسجد جامع شهر گرمه تشکیل می شود.

مسئول دبیرخانه کمیته اجرایی همایش ملی «سبک زندگی امام سجاد علیه السلام» با بیان اینکه ساعت 9 صبح روز پنجم اردیبهشت مدرسه صدرا (2) خواهران بجنورد میزبان هشتمین کارگاه خواهد بود، افزود: دانشگاه پیام نور بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی، مکان های دیگر برگزاری کارگاه به ترتیب در ساعات 10 صبح و بعد از نماز مغرب و عشاء روز هشتم اردیبهشت ماه است.

وی با بیان اینکه ساعت 9 صبح روز نهم اردیبهشت، کارگاه آشنایی با سبک و سیره امام سجاد علیه السلام در محل مدرسه صدرا (2) پسران برنامه ریزی شده است، به برگزاری دو کارگاه در تاریخ دهم اشاره کرد که یکی ساعت 8 صبح در مدرسه شهید رجایی بجنورد و دیگری 11 صبح در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، اظهارداشت: چهاردهمین کارگاه آشنایی با سبک و سیره امام سجاد علیه السلام یازدهم اردیبهشت ساعت 7 صبح در محل تیپ شهید دلجویان ارتش تشکیل می شود.

آئین اختتامیه نخستین همایش ملی «سبک زندگی امام سجاد علیه السلام» نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری در محل سالن گلشن بجنورد و با معرفی آثار برتر بخش مقالات و اینفوگرافی برگزار می شود.

نظر شما