شناسهٔ خبر: 25106981 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری نشست هم اندیشی هیئت نجات غریق منطقه جنوب کشور در بندرعباس

نشست هم اندیشی هیئت نجات غریق منطقه جنوب کشور با حضور مهدی حیدری نائب رئیس فدراسیون نجات غریق،عباس عظیمی رئیس کمیته امور استان های فدراسیون و دانشور مدیرکل واستان های (یزد،فارس،کرمان،سیستانو بلوچتان و هرمزگان،)در سالن جلسات برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهارداشت: خدارا شاکریم که توفیقی دست داد تا در خدمت شما مسئولین هیئت نجات غریق منطقه جنوب کشور باشیم.

امیدواریم برگزاری این نشست ها باعث رشد وتوسعه و پیشرفت این رشته در استان و استان های منطقه جنوب کشور باشد، این نشست ها باعث هم اندیشی ،تبادل نظرات،امکانات و تجربیات خواهد بود.

و امیدواریم روز به روز شاهد موفقیت های بیشتر در هیئت نجات غریق باشیم.

وی افزود:بایاری خداوند و تلاش های هیئت های ورزشی،ورزش استان در طی سال های اخیر پیشرفت های بسیار خوبی داشته است.

پیش از انقلاب 12سالن ورزشی در استان وجود داشت که بعد از انقلاب اسلامی با تلاش مدیران از 12سالن به 320فضای ورزشی،استخر،زمین چمن ،خوابگاه و ...افزایش پیدا کرده که میزان قابل توجهی اضافه شده است.

36تیم ورزشی استان در لیگ های 1،2،3 حضور دارندو همچنین 265 مدال طلا،نقره،برنز توسط ورزشکاران استان در مسابقات قهرمانی کشور کسب شده و 14مدال نیز در مسابقات برون مرزی بدست آورده اند.

در زمینه غواصی ما در جزیره قشم و بندرعباس 12ایستگاه غواصی داریم.

در ادامه نیز حیدری نائب رئیس فدراسیون نجات غریق اظهارداشت: از هیئت نجات غریق هرمزگان و تک تک روسای هیئت استان های یزد،کرمان، سیستان تشکردارم ،زیرا روسای هیئت های ما کاری فراتر از ورزش انجام می دهند، زیرا بحث نجات استان ها هم دارند.

وی اافزود:هیئت نجات غریق یکی از هیئت های ورزشی فعال می باشد.و با بیشتر ارگان ها از جمله هلال احمر،علوم پزشکی و ...در ارتباط هستیم.

فدراسیون استان های کشور را به مناطق مختلف تقسیم بندی نموده است ،تا تمرکز را از تهران خارج کنیم و مسابقات را به این مناطق بیاوریم.

و هرمزگان مقر غواصی کشور است،قشم و هرمز ظرفیت های خوبی در زمینه غواصی دارند. و نیاز به حمایت اداره کل دارند.

اداره کل نیز همیشه از این رشته حمایت نموه است ولی امیدواریم از این به بعد نیز حمایت و توجه بیشتری به این رشته ورزشی داشته باشد.

در ادامه جلسه حاضرین نظرات و پیشنهادات خودرا ارائه نمودند.

 

نظر شما