شناسهٔ خبر: 25106804 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

صحبت‌های حمید هیراد در نخستین کنسرتش

فرهنگ > موسیقی - مهر نوشت: نخستین کنسرت حمید هیراد در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد که این خواننده میزبان برخی از هنرمندان در اجرای زنده خود بود.

صاحب‌خبر -

حمید هیراد نخستین اجرای رسمی خود را طی روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۱ فروردین در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه برد. این خواننده که با قطعه «مستم کن» روی صحنه آمد، پس از اجرای این اثر رو به دوستدارانش گفت: خیلی ممنونم که در مهم ترین شب زندگی من همراهی‌ام می کنید و از حضورتان در این برنامه خوشحالم و به خودم افتخار می‌کنم. امیدوارم امشب شبی پر از عشق و مهربانی را با هم تجربه کنیم و خوشحالم که بهترین مخاطبان را دارم.

«دیوانه شهر» و «دلی یکی یار یکی» قطعاتی بودند که این خواننده در سالن اجرا کرد و پیش از اجرای «انفرادی» رو به حاضران در سالن گفت: بعضی وقت‌ها آدم شدیدا نیازمند این است که تنهایی دم بزند و با خودش خلوت کند. این قدم زدن‌های تنها بد نیست ولی امیدوارم هیچکس در زندگی‌اش انفرادی و تکی روزگار نگذراند.

شعار هواداران حاضر در سالن برای این خواننده شعار «هیراد، هورا» بود که در بخش‌های مختلف در سالن شنیده می شد.

قطعات «نیمه جانم» و «شوخیه مگه» نیز با همخوانی دوستاران هیراد در سالن اجرا شد و پس از اتمام این قطعه حاضران در سالن با فریادهای «دوباره دوباره» خواستار اجرای مجدد این قطعه شدند که جزو محبوب ترین آثار این خواننده نیز هست.

در شب اول و دوم این برنامه هنرمندانی چون اعضای گروه پازل، اعضای «ماکان بند» و همچنین مهدی دارابی و کمند امیرسلیمانی در سالن حضور داشتند و حمید هیراد با معرفی آنها، بابت حضورشان در سالن تقدیر کرد.

کنسرت حمید هیراد به همت موسسه «آوازی نو» در تهران روی صحنه رفت.

5858

نظر شما