شناسهٔ خبر: 25105910 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پلیس راهور:

جاده فیروزکوه و 4 استان کشور بارانی است

تهران - ایرنا - پلیس راهنمایی و رانندگی کشور وضعیت جوی استانهای گیلان، آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران و جاده فیروز کوه را بارانی و وضعیت جاده های برخی استانهای کشور را همراه با گرد و غبار و وزش باد شدید اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، پلیس راهور ناجا روز شنبه اعلام کرد: وضعیت جوی جاده های کشور در استان های ایلام و کردستان در اکثر مسیرها، استان کرمانشاه ( جاده سرپل ذهاب- قصرشیرین و گیلان غرب) با گرد و غبار همراه است.
بر پایه این گزارش هم اکنون وزش باد شدید در اکثر جاده های استان مرکزی جریان دارد و باند جنوبی آزاد راه کرج - قزوین ( محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و نیز باند جنوبی آزاد راه تهران - کرج (محدوده پل فردیس تا گرمدره) با ترافیک سنگین گزارش شده است.
پلیس راهور ناجا همچنین اعلام کرد: سایر جاده های کشور دارای جوی آرام و ترافیکی روان دارند و محور اولنگ - شاهرود در استانهای گلستان و سمنان، جاده دیزین - شمشک در استان های تهران و البرز مسدود است.
همچنین جاده دره شهر - پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین استان ایلام به علت ریزش کوه مسدود اعلام شده و مسیر جایگزین آن جاده قدیم چشمه شیرین تعیین شده است و رانندگان می توانند برای تردد این مسیر را انتخاب کنند.
پلیس راهور ناجا همچنین اعلام کرد: در استان خوزستان جاده شوش - فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل و در استان آذربایجان شرقی (کمربندی آذرشهر به پل غله زار) به علت سیلابی شدن رودخانه و شکسته شدن پایه های پل مسدود است و رانندگان باید از مسیر جایگزین آن از داخل شهر آذر شهر تردد کنند همچنین در استان ایلام مسیر ایلام - ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم نیز به علت ریزش سقف تونل مسدود شده و مسیر جایگزین از جاده قدیم ایلام – ایوان تونل رنو اعلام شده است.
اجتمام*1933* 3063

نظر شما