شناسهٔ خبر: 25105653 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

فرمانده کل ارتش: دوست داشتم جانشین بسیج باشم

صاحب‌خبر -
به گزارش خرداد، تسنیم نوشت: فرمانده ارتش گفت: سپاه از اول انقلاب در خط مقدم مقابله با ضدانقلاب بوده است، از اول انقلاب هرجا که مسئولین در مسئولیت خود به مشکل خورده‌اند از پتانسیل بسیج کمک گرفته و کارها را حل و فصل کرده‌اند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم که به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: درود بر شهدای بسیج از ابتدای انقلاب جمهوری اسلامی تا امروز و درود بر تمامی جانبازان راه اسلام از جمله مدافعان حرم اهل بیت(ع) و تمام شهدایی که در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس اسلامی. دشمنان انقلاب در ذهن‌شان جدایی‌هایی ترسیم می‌کنند و فکر می‌کنند با حرف‌های‌شان می‌توانند خللی در دژ مستحکم ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی وارد کنند که اینطور نخواهد شد. بنده هنوز هم مانند گذشته وقتی که به شهرمان می روم در پایگاه آنجا حضور پیدا کرده و به عنوان بسیجی خدمت می کنم.

اهم اظهارات فرمانده کل ارتش به شرح زیر است:

* اگر از بنده بپرسند که چه جایگاهی را می خواهم، دوست دارم که جانشین سازمان بسیج باشم و اگر یک روزی از سمتم در ارتش مرخص شوم، با افتخار در پایگاه بسیج محلی انجام وظیفه می کنم. حضور ما در بسیج با هدف تو دهنی زدن به دشمنان نظام است چراکه دشمن فکر می‌کند که می توانند بین ارتش و سپاه تفرقه ایجاد کنند و حضور بنده در این مراسم، حضوری نمادین است برای کسانی که با حرف خود مسیری همانند مسیر دشمنان انتخاب می‌کنند.

* از روز اولی که سپاه پاسداران تاسیس شد، ما شنونده مواضع خصمانه درباره سپاه بودیم. البته آنچه که خصمانه بوده و از زبان دشمنان می‌آید کاملا بدیهی است. سپاه پاسداران از اول انقلاب در خط مقدم مقابله با ضدانقلاب بوده است، از اول انقلاب هرجا که مسئولین در مسئولیت خود به مشکل خورده‌اند از پتانسیل بسیج کمک گرفته و کارها را حل و فصل کرده‌اند. اما یک عده دیدگاهای داخلی اشتباها از آنجا نشات می‌گیرد که سپاه را با دیگر نیروهای مسلح رسمی کشور مقایسه می‌کنند.

* کاملا صحیح است که بزرگ پاسدار این نظام مقام معظم رهبری هستند ولی نهادی که پاسداری نظام را بر عهده داشته و دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

* پس از جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی با تهدیدی ترکیبی مواجه شد و طبیعی بود که سپاه پاسداران انقلاب به دلیل وظیفه اش باید در برابر تهدیدات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ورود کند و اینکه عده‌ای می‌گویند چرا سپاه وارد این عرصه‌ها می‌شود یا نمی‌دانند یا خود را به غفلت زده‌اند چراکه از پایه و اساس وظیفه سپاه است که به عرصه این تهدیدات ورود کند.

* سقف ٢٥ سال برای نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است اما ما باید به سمت آن حرکت کنیم که این موضوع نیز جزو ماموریت های سپاه پاسداران است.

*سپاه پاسداران متولی پاسداری از این ویژگی‌های نظام اسلامی است و اگر قرار باشد که هجمه‌های دشمن از یک سو و عافیت طلبی عده‌ای در داخل از سوی دیگر مخل حرکت سپاه شود و به طرق مختلف از جمله ایجاد بحران اقتصادی و فشار آوردن به زندگی مردم نظام اسلامی را تضعیف کنند، ما اجازه این اقدامات شوم را به دشمنان نمی دهیم.همه ما باید بدانیم که اگر سپاه نبود انقلاب نبود و ارتش قهرمان نیز به این پیمان خود استوار است که دست از دست سپاه برندارد تا زمانی که رژیم منحوس صهیونیستی از صحنه روزگار محو شود.

برچسب‌ها:

نظر شما